01 March 2013

Take me to a place where I don't care

Tydzień, który wydawał mi się strasznie ciężki, w rzeczywistości okazał się naprawdę przyjemnym powrotem do szkoły po feriach. Przymierzam się do kupna vansów, nie mogę tylko zdecydować się na kolor. Początkowo myślałam o białych, ale stwierdziłam, że za bardzo się ubrudzą i szkoda mi będzie 200 wydanych na nie złotych. Czarne są za zwykłe, poza tym za dużo osób takie nosi. Zzastanawiam się nad szarymi z niebieskimi i fioletowymi wstawkami. Muszę się Wam pochwalić moją second-hand'ową zdobyczą - czarno-czerwony plecak JanSport w kratkę za całe 3,50. :D



bluza Special Offer
spodenki Basics&Pretty 'n Love
skarpetki Killah
czapka Mortall Kiss/Archive                                                                                                          
okulary Limited Edition/Jean Paul Gaultier                                                                                      
buty Fallen Angel&RIO&Voile Holiday Boutique&Basics/Nim's Island


                                                 

12 comments:

  1. Jat eż ten swetrek połączyłam z białymi szortami, myślę, zę tak komponuje się nalepiej :D Pozdrawiam fioletowaszafa

    ReplyDelete
  2. cudno. 1 wersja bardziej mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. Bardziej podoba mi się druga wersja, co do vansów to masz rację - szare z niebieskimi i fioletowymi wstawkami są świetne! Polecam również czerwone :)

    ReplyDelete
  4. ja mam turkusowe vansy z czarnym paskiem na podeszwie i czarnymi sznurówkami :D Poza tym fajna stylizacja :)

    ReplyDelete
  5. jansportowe plecaki są najlepsze ;3
    ja ostatnio za 3zł kupiłam piękny w pastelowe różyczki z atmoshpere.
    Sama mam czarne vansy, aczkolwiek po zakupieniu conversów które zamierzam kupic za jakis tydzien chcę jeszcze pastelowy róż lub miętowe i białe. ciekawe skąd wezmę na nie fundusze..
    a stylkę wolę 2 w wersji.

    ReplyDelete
  6. 2 ładniejsza troszkę :) również przymierzam sie do vansów - tyle że różowych lub niebieskich wyglądających jak guma balonowa troszkę :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne outfity, nie wiem który lepszy. Ładne są vansy takie, jakie chcesz. Fajne są też z różowymi wstawkami.

    ReplyDelete
  8. 1 wersja bardziej mi się podoba c;
    Ja mam czerwone vansy, a też na początku myślałam o białych.

    ReplyDelete