08 March 2013

Ta­kie bo­wiem są re­guły: jeśli wy­bierasz życie, wy­bierasz także śmierć.



Leniwie spędzam dzień. Oglądam filmy, czytam książki, słucham muzyki. Błoga rozkosz, chwila zapomnienia. W urywkach myśli, strzępach wydarzeń widzę Twoją twarz, którą uporczywie próbuję usunąć z mojego umysłu. Na próżno. Poddaję się i zaczynam szkicować. Właściwie nic mi sie nie udaje. Nie potrafię skupić się na filmie, słowa książki zlewają się w jedną całość, a rysunki niepokoją kształtami.Rzucam się niespokojnie, chodzę w kółko i wyglądam przez okno. Zadaję sobie pytanie - o co chodzi? Nie znajduję na nie odpowiedzi. Leżę i wpatruję się w biel sufitu, usiłując nie myśleć. Sen nie daje ukojenia, jedynie przewija niepokojące obrazy w zwolnionym tempie. W lustrze spoglądają na mnie oczy szaleńca. Są niespokojne, pełne ognia, ale mimo to smutne. Obserwują każdy mój ruch, porażając mnie swoją innością. Dziewczyna w lustrze też mnie niepokoi. Blada cera, chuda, drobna twarz, okolona zwichrzonymi włosami. Kręci długą szyją, straszy wystającymi obojczykami. Ma niezgrabne ruchy i dotyka lustra długimi, szczupłymi palcami. Irytująco kopiuje każdy mój ruch, a na niespodziewany dźwięk odwraca głowę z przerażenia. Zostawiam ją. Uwięzioną w ramie lustra.

Marynarka - Archive
Bluzka - It Girls 
Szorty - Killah
Pasek - Jean Paul Gaultier
Plecak - No name
Szpilki - Tingeling

Blond brzydal powraca!

8 comments:

  1. po prostu uwielbiam czytać twoje posty.

    Stylizacja fajna, ale pasek mi coś nie pasuje.

    ReplyDelete
  2. Czytam Twoje posty i chcę więcej, więcej i więcej.

    Świetna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  3. Chętnie przeczytałabym książkę , którą sama byś napisała.

    Stylizacja mi się podoba , może bez paska , gdyż jakoś źle się komponuje ze spodenkami.

    ReplyDelete
  4. Prosze zmien ten wyraz twarzy bo wygladasz obrzydliwie. Stylizacja spoko, tylko zdejmij ta marynarke

    g.

    ReplyDelete
  5. Swoją twarz uważam za ciekawą i wyróżniającą się wśród reszty stardollowiczek. Dla każdego co innego, twarzy nie zmienię, bo i po co?

    ReplyDelete
  6. Mogłabym czytać Twoje posty bez końca *.* Z resztą widzę, że nie ja jedna. Stylizacja jest wspaniała, mam tę bluzkę i nie mam na nią pomysłu, nie lubię żółtego i nie wiem czym zastąpić te spodenki :c

    ReplyDelete
  7. @ Kamila

    Zawsze możesz ją zestawić z błękitną spódniczką albo turkusowymi spodniami, efekt jest fajny, ale ja lubię kontrasty, stąd żółć :)

    ReplyDelete