08 March 2013

Your poor little heart will end up alone

Chłopcy z klasy się wysilili i kupili nam tulipany. Dziwnie wracało się z tulipanem w dłoni pośród spadających płatków śniegu. Mam zamiar leniuchować cały weekend, dokończyć 3 sezon True Blood. W poniedziałek coś, co jednocześnie lubię i nienawidzę, czyli rozdawanie cukierków w szkole. Najlepsze słowo określające uczucie, które towarzyszy mi podczas śpiewania sto lat to awkward
Piosenka Only You pochodzi z filmu Frankenweenie, jeśli jeszcze nie oglądaliście, to gorąco polecam.


żakiet MKA Brand
kurtka Decades
spodnie Bonjour Bizou
buty tingeling
torba Hot Buys
kopertówka Miss Sixty

7 comments:

  1. Fajnie :)

    Tez dodawalam kiedys only you do posta, super piosenka!

    ReplyDelete
  2. genialnie. i wszystkiego najlepszego z okazji jakże głupiego święta ;*

    ReplyDelete
  3. Niesamowicie dobrałaś kolorystycznie, jestem pełna podziwu. ;p

    ReplyDelete
  4. kolory sie fajnie razem zgrały :D Szkoda, ze ta toba nie jest mniejsza, bo w takim rozmarze, ze wiem co z nią zrobić

    fioletowaszafa

    ReplyDelete
  5. Strasznie podoba mi się ta stylizacja. <3 . Wszystko idealnie dobrane kolorystycznie (w tym moje ulubione barwy). + Na "Frankenweenie" byłam w kinie, świetny film.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete