13 April 2013

I should be over all the butterflies but I'm into you

Byłam dziś na dniach otwartych w dwóch liceach, chociaż to, do którego się wybieram mam już wybrane od dawna. Kontynuuję tradycję rodzinną, jako że moja mama, ciocia i wujek chodzili właśnie do niego. Profil też już wybrany, muszę tylko w miarę wcześnie chyba w lipcu zanieść świadectwo i zaklepać sobie miejsce w grupie na język włoski. Stop dalszej germanizacji. Mam zamiar zaraz wzbogacić moją tablicę korkową, a potem przygotować coś na imprezę urodzinową. 



kurtka SWEET SUITES
top BONJOUR BIZOU
spodnie KOCIARA074 TRIBUTE
szpilki HOT BUYS
torebka TINGELING

Jeśli jeszcze nie słuchaliście nowej płyty Paramore, to naprawdę polecam. :)

8 comments:

  1. ładna stylka, ja chcę francuski, ale na mojej wsi niemiecki mogę zastąpić tylko hiszpańskim... jeszcze 3 lata do liceum mi zostały w sumie, mogą dojść nowe opcje.

    ReplyDelete
  2. hiszpański jest cudowny, ja bym się go bardzo chciała uczyć :)

    ReplyDelete
  3. super stylka, i te buty :)

    ReplyDelete
  4. Ładnie, ale spodnie zbyt mocno 'dają' po oczach.
    Przede mną jeszcze 3 klasa gimnazjum, ale też chyba zrezygnuję z niemca.
    Francuski, włoski albo hiszpański :)
    Można wiedzieć na jaki profil się wybierasz?

    ReplyDelete
  5. @miss_miley_van
    human, polski-angielski-historia :)

    ReplyDelete
  6. Widzę, że nie tylko ja nie cierpię niemieckiego. Język ponoć bardzo precyzyjny, ale ciężki. Tylko, że ja, mieszkająca blisko granicy polsko-niemieckiej powinnam znać ten język ze względów praktycznych. Zazdroszczę Ci wyboru szkoły, ja która dostaję się do każdego liceum w Polsce, idę do LO w moim mieście, które zbyt fajne nie jest. Czyli jednymi słowy jestem skazana na zajęcia dodatkowe, a jeśli będę chciała pójść na medycynę, to na korki z biologii będę musiała dojeżdżać do Poznania (160 km). Trochę się rozgadałam :)

    ReplyDelete
  7. stylizacja średnio mi się podoba, ale spodnie są genialne
    ja osobiście kocham niemiecki, chociaż na razie nie mam jak się go uczyć, ale w liceum na pewno nie pójdę na rosyjski (którego teraz się uczę), najbardziej na świecie chciałbym znać któryś z języków bałtyckich, skandynawskich i holenderski, ech, szkoda że żadnego nie ma w szkole, także chciałbym aby w mojej szkole był profil językowy, z 3-4 językami do nauki, KONIEC :D

    ReplyDelete