15 April 2013

Jak mogłeś odejść stąd w taką nieludzką noc?



Długopis jest przewodem łączącym serce z kartką papieru*. Doskonale oddaje nasze emocje, przetwarza je i zapisuje w formie liter. Litery układają się w słowa, które mogą ranić jak ostrze miecza, ale i potrafią załagodzić ból. Płyną z serca, są prawdziwe. Spływają na kartkę wraz z potokiem słonych łez, które rozmazują atrament, ale dodają autentyczności tekstowi. Litery są kreślone szybko i niestarannie, ale mają większe przesłanie niż niejedna książka. Przechowują w sobie mój smutek i ból, ale strzegą mnie przed szaleństwem. Oddaję im koszmar minionego dnia, staram odtworzyć w nich smutek mojego spojrzenia. Niech strzegą mnie w czasie snu, skoro Ty już z niego odszedłeś.

9IX2013 02:13

Muzyka łagodzi ból lepiej niż niejeden środek przeciwbólowy.


Blazer - Archive
Top I - Archive
Top II - No name
Boyfriends - Miss Sixty
Belt - Bonjour Bizou
Clutch - Bonjour Bizou
Shoes - It Girls

*Dzięki Ci Szymonie za ten cytat, uwielbiam go.

8 comments:

  1. Myślałaś kiedyś, żeby wydać jakąś książkę? Mogłabyś naprawdę znaleźć się na liście bestsellerów, masz ogromny talent! Mimo, że twoje teksty w notkach nie są długie, to mają w sobie coś niesamowitego.

    A stylizacja jest prześliczna.

    ReplyDelete
  2. Ciebie również zapraszam na nowego bloga poświęconego plotkom: glory-stardoll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @ Clev
    Nie wiem, czy dałabym radę. Bardzo krytycznie podchodzę do tego co piszę, więc zwykle swoje teksty uważam za przeciętne. Myślałam nad napisaniem czegoś w wakacje, ale nie wiadomo, jak z tym będzie. Mojej przyszłości raczej nie wiążę z kierunkami humanistycznymi z brutalnego powodu - chcę mieć dobrą, stabilną pracę. Smutne, bo myślę, że odnalazłabym się w dziennikarskim świecie.

    ReplyDelete
  4. Chodź ze mną na dziennikarstwo, to jak już będziesz sławną pisarką to się będę chwalić znajomościami :D

    ReplyDelete
  5. Fajnie fajnie. :)
    Napisz coś, choćby dla samej satysfakcji, bo szkoda, żeby taki talent nie został wykorzystany.

    ReplyDelete
  6. Doczekałam się tej notki *.* Na prawdę mocna. Gdybym wierzyła w przeznaczenie sądziłabym, że to nie przypadek, że przeczytałam ją dzisiaj, po tak beznadziejnym dniu, gdy właśnie skończyłam pisać w pamiętniku kreśląc litery "szybko i niestarannie". Serio miałam wrażenie jakbyś opisała to co robiłam przed chwilą :P Ciekawe doświadczenie, bardzo dziękuję :) A stylizację już chwaliłam.

    ReplyDelete