06 April 2013

Sugar man, won't you hurry

Wczoraj nie dodałam już stylizacji, bo byłam zajęta czytaniem fanfiction Danger. Słuchając z mamą pewnego wieczoru Listy Przebojów Trójki usłyszałam dwie piosenki z nowej płyty Depeche Mode i właśnie teraz przesłuchuję całą płytę Delta Machine. Dowiedziałam się też o filmie o Baczyńskim, który chętnie w przyszłości obejrzę, bo naprawdę to jeden z nielicznych poetów, których wiersze mogę czytać i się przy tym nie męczyć. Pod stylizacją kilka piosenek, z różnych gatunków, bo taka jestem, słucham wszystkiego, co mi się podoba, bez względu na gatunek czy artystę. I mam nadzieję, że choć komentarzy jest mniej, to nadal nas odwiedzacie :)


legginsy&buty Versus
top Bonjour Bizou/Riviera
torebka Diane von Furstenberg
bransoletka&naszyjnik nelly.com


Jak wam się nudzi sobotnim popołudniem to możecie sobie posłuchać mieszanki :)

12 comments:

  1. Bardzo lubię ostatnią nutę.
    Na Baczyńskiego nawet chciałam pójść do kina, ale zabrakło mi czasu. Prawdopodobnie niedługo obejrzę jak tylko znajdę wolną chwilkę.

    Tak - ciągle wchodzę na bloga, ale rzadziej komentuję, bo czasem nie wyrabiam.
    Super stylka!
    Dopracowana i ciekawa (:

    ReplyDelete
  2. ja bym poczytał dangera ale dla mnie za dużo tego, nie lubię czytać :D

    ReplyDelete
  3. ooo Rodriguez ♥
    widziałaś film? ;)

    ReplyDelete
  4. @unrecognizable
    dużo, ale czyta się szybko i przyjemnie, naprawdę warto <3

    @carolla
    jeszcze nie, ale zamierzam w najbliższym czasie obejrzeć :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. przeczytałem 16 rozdziałów i nie zawaham się przeczytać więcej hahahaha

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie, dzięki tym czarnym elementom stylizacja nie jest cukierkowa.

    A na Baczynskiego bardzo bym chciała się wybrać do kina, jest to mój ulubiony poeta, jego wiersze mnie niezwykle poruszaja. :)

    ReplyDelete
  8. ślicznie, też kocham "Pieśń o szczęściu" :D

    ReplyDelete
  9. Bosko! *.*

    + Jak tam Danger? :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba. Legginsy i buty są świetne.

    ReplyDelete
  11. Piękna stylizacja! Uwielbia te spodnie ;)

    ReplyDelete