08 May 2013

I can't make you love me if you don't.

"Po egzaminach nie będziemy Was już tak męczyć :)". Doprawdy? Test z historii, chemii, informatyki, fizyki, geografii, matematyki, kartkówka z angielskiego i kilka prac pisemnych z polskiego w niecałe dwa tygodnie. Da się odczuć ten luz po egzaminach...

Płaszcz- Fallen Angel Boys
Koszula- Moschino + It Girls
Spodenki- Decades
Kopertówka- Archive
Kapelusz- Killah
Creepersy ze skarpetami (pomysł zapożyczony od Kasi)- Archive + 17 May + Tingeling + Fallen Angel


8 comments:

  1. Heh, nie zazdroszczę. Chociaż ja, drugoklasistka, też mam dużo sprawdzianów itp. A w ogóle, jak poszły egzaminy? :*

    ReplyDelete
  2. ojezu, wspolczuje. ja tu mam czilałcik, caly tydzien wolny <3

    ReplyDelete
  3. Dlaczego Twoja doll musi być tak piękna :c ?

    ReplyDelete
  4. U nas to samo, niby po egzaminach mieli nam odpuścić, a tu już każdy biegnie do nas z jakimś sprawdzianem itp. I jak tu można ufać nauczycielom...

    ReplyDelete
  5. @MissNike1999
    Egzaminy poszły mi raczej dobrze, lepiej niż się spodziewałem.

    ReplyDelete
  6. baaaaaaardzo ładna stylka, ta twarz jest 100 razy lepsza od poprzedniej :>

    ReplyDelete