20 May 2013

My love's like a star you can't always see me but you know that I'm always there

W weekend chillowałam na pięknej polskiej wsi. Co więcej, opalałam się, co w moim przypadku poskutkowało czerwonymi nogami, które teraz niemiłosiernie mnie pieką. Jakby tego było mało, pierwszą przejażdżkę rowerem musiałam przerwać, kiedy po 20 metrach wywróciłam się, wykręcając kierownicę i robiąc sobie trzy rany. To tyle z jakże interesujących przygód z cyklu Clev na wsi. 
Stylizacja od jakiegoś czasu była na mojej doll, ale jak wiecie rzadko przebywam ostatnio na stardoll. 


top ARCHIVE
spodnie BONJOUR BIZOU
baleriny VOILE
bransoletki LIMITED EDITION
torebka VOILE
naramienniki ARCHIVE

9 comments:

  1. Ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  2. Też się opalam na czerwono, to strasznie denerwujące. -,-

    A stylka jak zwykle piękna, nawet baleriny mi tu nie przeszkadzają. :)

    ReplyDelete
  3. Świetny top. I stylizacja oczywiście :)

    ReplyDelete
  4. Tez rower juz gotowy i jestem zadowolona, ze moge w pelni na nim jezdzic (z moim kolanem wszystko jest mozliwe).
    Ladnie, super gora :)

    ReplyDelete
  5. chciałoby się te naramienniki, ach...

    ReplyDelete