02 May 2013

XC. XX







Uwielbiam tę słoneczną pogodę na pierwszego maja. Dlaczego jednak trwa ona tak krótko? Wczorajszy dzień uważam za jak najbardziej udany. Począwszy od ciepłego słońca, aż po lekki wietrzyk. Wczoraj także miło spędziłem czas z moim tatą tworząc nowy, drewniany stół do ogrodu. (Tak, tak, jak mi nic innego w życiu nie wyjdzie - zostanę stolarzem! :3) Tak czy inaczej, piękny mebel już stoi i ma się (całkiem) dobrze. Miejmy nadzieję, że wytrzyma chociaż przez te lato.

Bluzka - Decades, Decades, gift
Spodnie - Bonjour Bizou
Torebka - Young Hollywood
Buty - Limited Edition

Stylizacja stworzona podczas zabawy między kolorem, a kiczem lat 90. ubiegłego wieku.

Na samym końcu mam do Was ogromną prośbę. Jakiś czas temu przypomniałem sobie o Stardoll Academy, którą kiedyś zaniedbałem. Zacząłem ponownie wykonywać zadania. Tutaj prośba do Was o serduszka. Na razie muszę ich zebrać 50. Moglibyście kliknąć i dać mi chociaż jedno serducho? Byłbym bardzo wdzięczny. KLIK.

15 comments:

  1. cudowne! po prostu cudowne.

    ReplyDelete
  2. *_* zakochałam się, stylizacja jest genailna :D

    FIOLERTOWASZAFA

    ReplyDelete
  3. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba. Dałam serduszko C:

    ReplyDelete
  4. Prosta, ale ładna.
    Damy serce, też z tym się ostatnio męczyłyśmy...
    Teraz robimy zadania, w których ciągle trzeba wydawać sd :)

    ReplyDelete
  5. Na początku nie byłam do niej przekonana, a teraz... zachwycam się :)

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba ta bluzka :)

    ReplyDelete
  7. Emejzing♥
    Dałem serce, bo wiem jaka wiąże się z ich zbieraniem męczarnia,

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajna stylizacja i użycie koloru. <3

    ReplyDelete