09 June 2013

każde zmartwienie w końcu się zużywa

3 tygodnie, jak to pięknie brzmi. Dzięki Wam za bardzo pozytywne komentarze pod moim zdjęciem. Dajecie tak potężnego kopniaka motywującego! W piosence, którą wstawię zakochałem się przez malutki jej fragmencik wstawiony w film, który serdecznie polecam, Dark Skies. To piosenka, która wprost idealnie wplata się w mój gust, który jest jakże szeroko rozwinięty. Czytam, czytam Rękę mistrza i skończyć nie mogę. Ale przecież to, co najlepsze, trzeba dawkować, żeby wydobyć jak najwięcej.
~Kurtka - Alexanderq + moja inwencja
~Lenonki - b. Bizou
~Rurki - Mr.
~Buty - Mortal Kiss

8 comments:

  1. ło, troche nie mój klimat ale mega!

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja :))

    ReplyDelete
  3. Ciekawie + świetna piosenka ;)

    ReplyDelete
  4. Ręka mistrza to świetna książka, dostałam kiedyś pod choinkę jako fanka S. Kinga i byłam pod wrażeniem.

    Stylizacja jest taka...OMG. Cudo.

    ReplyDelete