08 June 2013

Now I'm one of those crazy girls

Ostatnio strasznie rzadko tu bywam, za co naprawdę przepraszam. Stardoll w końcu zszedł na drugi plan i tak prawdę mówiąc, to jestem tu jeszcze dla tego bloga. W przyszłym tygodniu mam bal gimnazjalny, na który najchętniej wcale bym nie szła, ale już za późno, żeby zrezygnować. Poza tym, to mój laptop w końcu odmówił całkowicie posłuszeństwa, więc teraz przebywam na 'trybie awaryjnym z obsługą sieci' i delikatnie sugeruję dziadkom, że przydałby mi się nowy sprzęt. To tyle ode mnie dzisiaj. :)


top RIVIERA
spódnica VELVET ORCHID
koturny RIVIERA
pasek BONJOUR BIZOU
torebka GUCCI

5 comments:

  1. Bardzo ładnie.
    Szkoda, że rzadko tu bywasz :c

    ReplyDelete
  2. Żałujemy, że rzadko dodajesz posty, bo są świetne tak jak ten :(

    My na bal za rok też niezbyt chętnie idziemy, szczerze mówiąc to dyskoteka w prawdziwym znaczeniu tego słowa byłaby lepsza, ale cóż poradzić...

    ReplyDelete
  3. Ładna stylizacja :))

    Miłej zabawy :**

    ReplyDelete
  4. Fajnie wykorzystałaś tą spódnicę. Ja w ogóle nie mam na nią pomysłu.

    ReplyDelete