07 June 2013

sunny smile

swetaer - moschino
pants - red carpet
belt - dkny
clutch - limited edition
heels - decades

TAAAAAAAKI tydzień miałam!:D Sesję kończę nim jeszcze się zaczęła, a do tego jeszcze koncerty, gwiazdy, sława, pieniądze, moda... eee zagalopowałam się:)

Szymku! Brawa za odwagę! Uprzedzam, że sama swojego zdjęcia nie wrzucę bo jestem mistrzynią strzelania głupich min do zdjęć (ewentualnie może po prostu taką mam twarz:D).
ALE! Wszyscy 'lanaiści', którzy byli na koncercie swojej idolki w niedzielę mogą ze wzruszeniem/radością czy czym innym spojrzeć na swoje papierowe bransoletki (o ile byli na płycie) i pomyśleć, że to ja je im założyłam:)

6 comments:

  1. To naprawdę długi post z Twojej strony! :D Stylizacja cała mi się baaardzo podoba i nigdy nie wpadłabym na pomysł połączenia tego swetra ze spodniami w kropki. Jedynie mi nie odpowiada torebka, ale ujdzie. Pięknie!

    ReplyDelete
  2. torebka od czapy, reszta fajniusio

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja :))

    ReplyDelete
  4. Prześliczna, bardzo mi się podoba. Spodni zazdroszczę :)

    ReplyDelete