24 June 2013

Tam skarb twój, gdzie serce twoje.






Kocham to uczucie, kiedy wiesz, że wszystko już zrobione. Kolejny rok szkolny dobiega końca. Już niedługo będzie nowa szkoła, znajomi, przyjaciele, nowe miłości. Ja już mam to za sobą. Wbrew pozorom liceum to nie lada wyzwanie. Należy przejść przez nie z zapałem. Najważniejsze, aby się nie poddawać i niezależnie co by się nie działo, zawsze znosić wzloty i upadki, kroczyć dumnie z podniesioną głową i nie zważać na przeciwności losu. Ja czuję się wygrany. Dałem radę i pokazałem innym, na co mnie stać. Zapewne jak każdy czuję mały niedosyt. Ale już mi na tym nie zależy, bo znalazłem to miejsce gdzie jestem szczęśliwy. Odnalazłem swoje wewnętrzne szczęście. Jestem w swoim radosnym pokoju i nie zamierzam z niego już wyjść. Pozostała tylko maleńka kłódka pozbawiona znajomego klucza.

Marynarka - WOTW
Bluzka - Limited Edition
Spodnie - Limited Edition
Buty - Lanvin
Torebka - WOTW


7 comments:

  1. Stylizacja genialna :)

    ReplyDelete
  2. "Alchemik"? Sama nie wiem jakim cudem przemęczyłam się z tą książką...

    Bardzo ładna stylizacja, ale pewnie Ci to już mówiłam :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam połączenia pasków z kolorem pomarańczowym, więc bardzo mi się podoba. :D

    ReplyDelete