27 June 2013

zakończeń początek, początki początków

Jutrzejszy dzień będzie chyba jednym z najsmutniejszych dni w moim życiu. Pożegnanie ze starą klasą to niełatwe przeżycie! Posłuchajcie nowo znalezionego zespołu o dziwnej nazwie, totalnie niepoprawnej gramatycznie; bądź mało wiem o angielskim. Jakże się cieszę, że przeszedłem na ciekawszym stardollu. Ale to tylko dzięki walkowerowi. Ale totalnie nie rozumiem czemu Tlen dalej nie przeszła.
~Okulary - Riviera, Hot Buys
~Cardigan - Fallen Angel
~Koszulka - Xx_VoodoDoll_xX
~Koszula - Archive, RIO, WOTW
~Spodenki - Monte Carlo
~Trampki Mr.

6 comments:

  1. Ja nie wiem, czy będę się sztucznie uśmiechał jutro na zakończeniu czy raczej płakał. Jakoś czasami miałem w dupie tą klasę, ale mam kilku fajnych osób w tej klasie ;)
    A co do CS, to bardzo się cieszę, że nadal przeszedłeś. Sam na ciebie zagłosowałem, na tlen też. Miała bardzo ciekawą stylizacje i też nie rozumiem jak mogła przegrać z zwykłą, czarną stylizacją.

    Outfit jest świetny, zwłaszcza ten projekt! :D

    ReplyDelete
  2. Było mi smutno, że Kasia nie pokaże dalszej stylizacji. Może i teraz będzie Dzika Karta? Oby. Gratuluję Ci przejścia dalej - trzymałam kciuki z całej siły. Masz najtrudniejsze zadanie ze wszystkich, bo jesteś jedyną męską lalką w całym konkursie, a mimo to pokazujesz dobre stylizacje. Twój przeciwnik... cóż, nie zachował się fair i poniósł konsekwencje. Mam nadzieję, że O-rakulum wygra bitwę w kategorii najlepszego bloga. Powodzenia w kolejnych etapach :)

    A mi trochę smutno, że w przyszłym roku żegnam się ze swoją klasą. Paru osób nie znoszę, ale dzisiaj było zabawnie - zamiast tradycyjnego pójścia na pizzę robiliśmy gofry i watę cukrową w naszej klasie :D

    ReplyDelete
  3. ja tam na was głosowałam, gratulacje ;3

    ReplyDelete
  4. Mega, głosowałyśmy na Ciebie ;)
    Niezbyt jesteśmy zżyte z dziewczynami z klasy (oprócz naszych przyjaciółek), ale chłopacy są spoko, żeby tak pogadać sobie 'o niczym'.
    Więc za rok pewnie będzie smutno, zwłaszcza, że nie wiadomo na kogo trafi się w liceum...

    ReplyDelete
  5. Nie orientuję się, o co chodzi z tym konkursem, ale trzymam za was kciuki, bo obije jesteście genialni :)

    Outfit cudowny i oryginalny, jak zwykle zresztą. x

    ReplyDelete