29 July 2013

I bless the rains down in Africa.




Czy mieliście kiedyś poczucie, jakby całe Wasze ciało było jak z wosku? To na pewno spotkało mnie podczas minionych dni. Topię się. Czuję jakby cała moja twarz spływała wraz z energią. W upale nigdy nic się nie chce robić. Najlepiej leniuchować nad basenem, popijając schłodzone napoje. Say hello to hell!
Z każdym tygodniem staram się coraz bardziej dążyć do zamierzonych celów. Biegam cztery razy w tygodniu, ćwiczę, rozciągam się. Kiedyś obiecałem, że dodam jakieś moje zdjęcie. Oto i jest. Wiem, że nie jest to typowo fotografia studyjna, czy robiona profesjonalnym aparatem, ale jest! Zrobiona była podczas powrotu z biegu moim aparatem w telefonie. Ale było słonecznie! Pięknie.

Spodnie - Bonjour Bizou
Bluzka - Riviera
Naszyjnik - LE, Nelly.com, Lanvin Tribute, Riviera, Bonjour Bizou
Buty - Lanvin Tribute
Ozdoba - Riviera
Kopertówka - Givenchy Tribute

Stylizacja typowo letnia, w stylu safari. Do jej zrobienia zainspirował mnie film "Seks w wielkim mieście 2". Wiem, że temat mojej stylizacji odbiega od tych w filmie, ale tak to już jest, że inspiracje często nie trzymają się logicznych zasad.

10 comments:

  1. Świetna stylka. Ja również się topię przez ten skwar ;<

    ReplyDelete
  2. Po powrocie z biegu i wyglądasz jak człowiek? Zazdroszczę. Ja jestem cała czerwona (uroki bycia blondynką ://), spocona i ogólnie biada każdemu, kto mnie widzi ;>

    ReplyDelete
  3. Pogoda jest niczym w Afryce, nawet w nocy nie potrafię zasnąć przez te upały ;/

    Stylizacja jest cudowna!

    ReplyDelete
  4. @almondcake
    A myślisz, że ja nie? Tutaj akurat tego nie widać. ;]
    A biegam jakoś (w podliczeniu) 27 minut biegu, 3 marszu.

    ReplyDelete
  5. jeeeej, focia marcina! :D
    cudna stylizacja
    a u mnie, na śląsku patelnia - 40 C

    ReplyDelete
  6. Tą górą mnie powaliłeś! Nieziemsko to wygląda!

    ReplyDelete