24 July 2013

I can ease your pain, can you show me where it hurts?

Szperając po sklepach objętych promocją, natknęłam się na dość ciekawą ofertę w sklepie Wild Candy. Nic prócz butów nie jest tam zdatne do noszenia, ale możemy za to dostać 3 pary całkiem fajnych okularów za starmonety.
Od dawna zamierzałam stworzyć stylizację z tą spódniczką. Na wieszaku nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale jak by ją dobrze wkomponować w resztę dodatków, moim zdaniem wygląda rewelacyjnie. 

płaszcz - Bizou | sweterek  - Voile | spódnica - Special Offer | torebka - Chanel | okulary - Wild Candy | buty - Pretty n' Love

8 comments:

  1. Nic i nikt mnie nie przekona do tej spódniczki, wygląda po prostu infantylnie.

    ReplyDelete
  2. Stylka fajna, ale spódniczka mnie odrzuca xD

    ReplyDelete
  3. Dałbym bielszy żakiet, a tak to ładnie c:
    Nie wiem czemu, ale ta spódnica mi się bardzo podoba.

    ReplyDelete
  4. Mi też spódnica bardzo się podoba. A w tym outficie jest idealnie wkomponowana. c;

    ReplyDelete
  5. Żakiet coś mi się nie widzi. A oprócz tego jest całkiem fajnie. Ja tam czasem lubię infantylne rzeczy. :D

    ReplyDelete