31 July 2013

Ignorance is your new best friend

Po objedzeniu się pizzą zasiadłam na chwilę do komputera by ogarnąć pocztę, fejsbuszki itp itd. Zaraz idę się szykować bo umówiłam się w Gdyni ze znajomymi. 
Dziś uparłam się, by stworzyć stylizację z tą spódnicą. Uwielbiam jej połączenie z burgundową pomadką. Do tego lekki, zwiewny top i kamizelka, by nie było zbyt nudno. Początkowo obawiałam się, że nie znajdę w mojej szafie nic pasującego do tych butów, ale pasek i torba(?) chyba nieźle się spisały.

kamizelka - Archive | top, spódnica - Basics | saszetka - Mr. | buty - It Girls |

11 comments:

  1. Całkiem całkiem, chyba zrezygnowałbym z kamizelki, ale reszta fajniusia :D

    ReplyDelete
  2. świetny set! :D
    tytuł od Paramore?

    ReplyDelete
  3. Tak Szymon :) Ostatnio wzięło mnie na przeboje z podstawówki

    ReplyDelete
  4. Ładna stylizacja, długo przekonywałam się do tej kamizelki z powodu tego że mi tutaj nie pasowała jednak po dłuższym zdecydowaniu stwierdziłam że wszystko wygląda okey :))

    Alesha49

    ReplyDelete
  5. a mi się za bardzo nie podoba, za dużo tego wszystkiego, jestem na nie.

    ReplyDelete
  6. fajnie :3
    bez okularów lepiej.

    ReplyDelete
  7. Według mnie wyszło Ci cudownie, podoba mi się połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  8. Ładna, pasek i torebka świetnie zgrywają się z butami. :)

    ReplyDelete