20 July 2013

i'll be alright!

Nie wspominałem Wam, że w czwartek sprzedawaliśmy ubrania na rynku. Było świetnie haha! C: Zarobiłem 60 zł, dla mnie to bardzo dużo, ale osoby, które są, nazwijmy to, stałymi bywalcami-sprzedawcami za taki utarg byliby mocno zdenerwowani. Ale takie pieniądze się wynosi, sprzedając ubrania cioci z poprzedniej epoki, czasem nawet za 2 zł. Miałem się z ciocią dzielić fifty-fifty, ale powiedziała, że jakby zarobił 100 zł, to mógłbym się z Nią podzielić i po części był to taki prezent na urodziny. 

Wczoraj moja bliska znajoma miała urodziny. Razem z trójką innych osób nagrywaliśmy dla Niej urodzinowy filmik http://www.youtube.com/watch?v=naANiRqUzd8
zapraszam do obejrzenia, pomyślałem, że i Wam mogę to wysłać. Przeróbki moje, nagrywałem też kilka 'mignięć'. Dziś macie filmik, to zdjęć z sesji przesyłać Wam nie będę. Zrobię to przy kolejnym poście. Poza tym zbieram materiały do inspiracji, ale nadal myślę nad chwytliwą nazwą. Jakby co, będę dawał realne obrazki, stardollowe też, jak coś mi wpadnie w oko.
 
~Okulary - Spectacular
~Kapelusz - b. Bizou
~Koszulka - DKNY
~Spodenki - Fudge
~Trampki - Mr.

8 comments:

  1. kurde, ten filmik jest zajebisty XDDD też bym chciał taki na urodziny xD

    ReplyDelete
  2. Filmik świetny :3

    ReplyDelete
  3. +mężczyzna trzymający kartkę z napisem 'pobożności' to ksiądz, ale na sportowo haha C:

    ReplyDelete
  4. Omg, zajebisty ten filmik! Naprawdę!;o

    Stylizacja świetna ;)

    ReplyDelete
  5. Stylizacja genialna, jak i filmik świetny. ;p

    ReplyDelete
  6. Masz świetną ekipę :D Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Ladna stylka :)

    Filmik uroczy, wspaniale miec takich przyjaciol!
    Masz sliczne kolezanki + znow mi przypominasz Lachowskiego. Masz cos z jego twarzy xD

    ReplyDelete