26 July 2013

INTERNATIONAL BEAUTY

Witam ponownie! Już jestem w domu. Tytułem wstępu chcę powiedzieć, że niedługo wezmę się za rozlosowywanie nagród z loterii. Co do posta, jest nieco inny niż wszystkie. Ukazuje nasz blog w niecodziennej odsłonie na kartach magazynu Beauty. Zapraszam do przeczytania. Magazyn ukazuje się w trzech odsłonach językowych oraz liczy ponad 100 stron! Można w nim obejrzeć także stylizacje pochodzące z naszego bloga od naszych cudownych redaktorów. Gorąco polecam i zapraszam do lektury.



 

9 comments:

  1. Widziałem. Zastanawia mnie kto z redaktorów kumpluje się z właścicielem magazynu, że poświęcili nam całą stronę...No nic, cieszę się, że nas zareklamowali :)

    ReplyDelete
  2. Wszystko ładnie, pięknie, ale Clev została pomylona ze Schizmą :C

    ReplyDelete
  3. No i brak mi Clev w tym naszym wesołym kółeczku...

    ReplyDelete
  4. Co do tej reklamy, to właścicielka napisała do mnie i zaproponowała partnerstwo, to się zgodziłem. Miała być reklama za reklamę i tak jest. ; )

    ReplyDelete
  5. Już czytałam :)
    Właśnie pomylili Clev ze schizmą..

    ReplyDelete
  6. Ja niby piszę z Ruskimi Sławami, uwielbiam tych ludzi, ale to tylko taka tam, ot znajomość. Ale fajnie, że mamy z Nimi partnerstwo. c;

    ReplyDelete
  7. Widziałam to, świetnie to wygląda :)
    Podskoczyły Wam wyświetlenia? :D

    ReplyDelete
  8. ta z blazerem to podobno moja Aga xD ogólnie chyba najlepszy magazyn jaki widziałem c:

    ReplyDelete
  9. Widziałam i czytałam. :)
    Moja Pats jest tam modelką. :D

    ReplyDelete