29 July 2013

No one ever said it would be this hard

Ani wczoraj ani dziś nie miałam weny do stworzenia nowej stylizacji, z resztą do niczego jej nie mam. Zaczęłam jednak przeglądać szafę i natknęłam się na ten śliczny płaszcz. Pamiętam, że nigdy nie miałam do czego go ubrać. Aż tu nagle admini zesłali na stardoll kolekcję Giambattista Valli, a w niej buty o musztardowym odcieniu. By nie było tak mdło dorzuciłam wzorzyste spodnie swojego projektu, pozwólcie że się troszkę zareklamuję - są dostępne w moim bazarku, na życzenie mogę uszyć cokolwiek innego używając tego materiału. Mam nadzieję, że moje dzisiejsze wypociny przypadły Wam do gustu.

płaszcz, torba - Miss Sixty | kapelusz - Killah | spodnie - Dusiolla | bluzka - Basics | buty - Giambattista Valli

5 comments:

  1. Coldplay <3

    A stylizacja mi się niestety nie podoba. Spodnie, płaszcz i obcasy w ogóle do siebie nie pasują.

    ReplyDelete
  2. Ładnie, ale...
    Gust i moda przywracają do łask wszystko z wyjątkiem tego, czego czas od nas nie oddalił.

    ReplyDelete
  3. Na pewno lepiej by było, gdyby buty miały identyczny kolor jak płaszczyk.
    Ta stylka mnie do siebie nie przekonuje. ;)

    ReplyDelete