18 July 2013

TODAY IS MY SEXY SIXTEEN BITCHES
Jak uważacie, stylizacja nieco przesadzona, czy wręcz przeciwnie? C: W tym wypadku bardzo zależy mi na Waszej opinii. Chciałem zasmakować czegoś bardziej electro i wprowadzić to w outfit. Poza tym chciałbym zacząć serię 'Inspiracji' na blogu. Też chciałbym wiedzieć, czy mam to robić, czy nie, aby posty nie szły na marne.
~Fullcap - Mr.
~Okulary - MS Revelations
~Płaszcz - b. Bizou
~Koszulka - RIO, Keshanpartyboy design
~Spodenki - Original Future
~Tenisówki - Fudge

11 comments:

  1. Takie posty z inspiracjami przydałyby się.
    Jeśli chodzi o stylizacje tonie podobają mi się buty i ten papieros, reszta ok :)

    ReplyDelete
  2. Jestem za! Lubię oglądać inspiracje :3


    Stylizacja całkiem fajna

    ReplyDelete
  3. A te inspiracje na czym dokładnie mają polegać?

    Stylka ok, ale buty są brzydkie.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba, ale uważam, że ten papieros to obciach ;)

    ReplyDelete
  5. łaaaaaaaaadna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  6. zgadzam się z ig☀rem.

    stylizacja świetna, uwielbiam przesadzone

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się, kocham te okulary ♥ !

    ReplyDelete
  8. Szczerze? Zajebiście! Tobie nigdy nie brakuje pomysłów na coś elektryzującego. Jesteś jednym z tych odważniejszych na sd. Tak trzymać! :)

    ReplyDelete
  9. a mi buty sie podobaja, tak samo jak stylizacja ;D

    ReplyDelete