23 August 2013

peacebone

16 comments:

  1. Miło wiedzieć, że za tak wysoki lvl jest tak mała nagroda ;)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję :D
    Mi do setki brakuje jeszcze 18 poziomów. Trochę ponad rok i może dobrnę :D

    ReplyDelete
  3. Ooo gratuluję, bardzo wysoki poziom, zazdroszczę :3

    ReplyDelete
  4. Gratulacje, mi jeszcze sporo brakuje :/

    ReplyDelete
  5. mi chyba jeszcze z 10brakuje, gratsy!

    ReplyDelete
  6. Gratulacje :D
    Fajna okrągła suma.

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę tak wysokiego poziomu. Swoją drogą, dosyć niska nagroda...

    ReplyDelete
  8. No co Wy gadacie! Teraz jestem zajebiście bogata! 10sd piechotą nie chodzi! I dzięki nim będzie mnie stać na nowe LE!:D

    ReplyDelete
  9. 10 sd to bardzo duxo.!!! mozesz np kupic ciuchy z wild candy . bo tam som ladne ciuhy .

    ReplyDelete
  10. Nawet na przysłowiowe "dziwki i koks" nie starczy, ale śmiałabym się, gdyby dali starmonety XD

    ReplyDelete