27 August 2013

twoich dwóch ramion zamkniętych, dwóch promieni wszechświata...



...to mi trzeba*


Czy też czujecie, jak kalendarz skraca się bez najmniejszej chwili odpoczynku? Z jednej strony powinienem cieszyć się ostatnimi już dniami wakacyjnego czasu. Tymczasem szkoła jest już za pasem i mi to pasuje! Tęskniłem już za wszystkimi twarzami, które z monotonią będę mijał na korytarzach; za nauczycielami, którym  jedno, małe Dzień dobry wystarczy, aby na ich buziach zagościł uśmiech; za przyjaciółmi, z którymi codziennie będę przebywał w jednym autobusie i w jednej ławce. Szkoła bez trosk odpowiadałaby mi w stu procentach.

Bluzka - Tingeling, It Girls
Spódnica - Chanel Tribute
Buty - Pretty N' Love
Torebka - Saint Laurent Paris Tribute
Naszyjnik - Royalty
Bransoletka - Mortal Kiss
Kolczyki - Limited Edition

Oto kampania najnowszej kolekcji Chanel, która poniekąd zainspirowała mnie do stworzenia tej stylizacji.

* przerobiony fragment wiersza Haliny Poświatowskiej

6 comments:

  1. Stylka bardzo fajna.

    Ja tam za szkołą nie tęsknie :DDD

    ReplyDelete
  2. Cziter jeden, torebkę zmniejszył, no i się nie chce przyznać jak. xD

    ReplyDelete
  3. Co do szkoły zgadzam się z Tobą w stu procentach! Mam podobne odczucia!

    Stylizacja jest po prostu piękna!

    ReplyDelete
  4. Cudna stylizacja, uwielbiam twórczość Haliny Poświatowskiej :3

    ReplyDelete