27 September 2013

My, ukryty w mieście krzyk


Jestem przerażony faktem, że czas potrafi tak szybko lecieć. Wydaje mi się, jakbym jeszcze wczoraj dodawał posta, a tu już taki kawał czasu minął, a z mojej strony nic się nie pojawiało. Jest mi tak bardzo wstyd. U mnie wydarzyło się dosyć wiele. Jestem aktualnie w drugiej klasie liceum. Mój plan jest bardzo nagięty, codziennie kończę koło 15 lub 16. Nic tylko w kółko: geografia, matematyka, angielski, matma, matma, gegra. Ah, te rozszerzenia! brakuje mi czasu nawet na zwykłe spotkania z przyjaciółmi. Jeśeli już uda mi się zagospodarować trochę czasu, to zapewne zostanie on przeznaczony na czytanie kolejnej lektury. Aktualnie musimy przeczytać "Lalkę" B. Prusa na połowę października, a ja jestem dopiero na trzysetnej! Życzcie mi powodzenia i wytrwałości.
Mimo, że zaglądam tu codziennie po kilka razy, to bardzo chciałbym móc pisać coś częściej.

Jako, że czas zmian pociąga za sobą nowe doświadczenia. Także i jak pokusiłem się o założenie własnego Tumblra! <klik> Uważam tę witrynę za bardzo przydatną i interesującą. W końcu mogę mieć swoje małe miejsce, mój mały album zdjęć i wspomnień przesiąknięty od deski do deski cudownymi inspiracjami! Kto ma Tumblra ręka w górę!

Marynarka - Archive
Bransoletki - Givenchy Tribute
Buty - Dolce&Gabbana Tribute
Spodnie - Bonjour Bizou
Torebka - Miss Sixty
Kolczyki - Limited Edition
Pasek - Chanel Tribute

13 comments:

  1. Wysyp Tumblrów :D Stylka jak najbardziej fajna :)

    ReplyDelete
  2. Tumblr jest cudowny, aczkolwiek wolę oglądać te należące do innych. Swój własny założyłam kilka lub kilkanaście dni temu, pochłonął mnie doszczętnie na jakiś tydzień, a teraz umieszczam tam jedynie trzy-cztery posty dziennie. /Stylizacja jak zwykle świetna, cudna marynarka!

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja :3
    Pokażesz nam go kiedyś swojego tumblra, jestem ciekawa jak wygląda? c:

    ReplyDelete
  4. Akurat "Lalka" bardzo fajna :> z przyjemnością wspominam jej lekturę w przeciwieństwie do paru innych :/

    ReplyDelete
  5. Najważniejszą informacją zawartą w "Lalce" B. Prusa jest fakt, że Izabela była dziwką:D
    Pokaż tumblra, pokaż:D

    ReplyDelete
  6. Jest przecież link w poście! być może słabo widoczny. A Ciebie Kasiu już obserwuję :)

    ReplyDelete
  7. A ja Cię obserwowałem, Ty obserwowałeś mnie, a ja nawet nie byłem świadom tego, iż to Ty, Marciś. :D
    Stylizacja bardzo fajna. Nie wiedziałem, że masz takie samo rozszerzenie, jak ja, haha. c;

    ReplyDelete
  8. Fajna stylka.
    Ja też mam tumblra, aczkolwiek raczej w innych klimatach niż Twój, poza tym raczej rzadko coś tam dodaję :)
    Dodatkowo, posiadam wrażenie, że wszyscy chłopacy są na mat-geo-ang!

    ReplyDelete
  9. Ja "Lalkę" muszę przeczytać na poniedziałek, co jest prawie nie do wykonania na biol-chem-fiz.

    Stylizacja, jak zwykle twoja, mu się podoba :)

    Van_nessa11

    ReplyDelete
  10. Współczuję Wam mat-geo-angom, ale jak pomyślę sobie, że mnie czeka rozszerzenie z historii i wosu to aż mnie skręca, w końcu to po 9 godzin w tygodniu :))
    Co do tumblera, to i ja mam, ale ostatnio mam wrażenie, że na każdym jest to samo :/

    ReplyDelete
  11. I ja mam tumblra, hah c: (dla ciekawskich - czendzys.tumblr.com)
    Świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  12. tumblr to najcudowniejsze miejsce w internecie.
    ladna stylizacja :)

    ReplyDelete