01 September 2013

oh oh, starry eyed

W piątek byłam na This Is Us w kinie. Myślałam, że to ja szaleję na punkcie tych pięciu chłopaków (chociaż dziwnie ich tak nazywać, kiedy tylko dwóch z nich jest nastolatkami, w czym jeden tylko do 13 września...), ale widziałam tyle psychofanek, bo trudno je nazwać inaczej, że trochę mnie to przeraziło.
Naprawdę, nie dziwię się, że tak wiele osób ma złe zdanie o directioners, bo sama w piątek wstydziłam się za niektórych będących na sali ze mną.
Co do samego filmu, naprawdę polecam, jak się ma chwilę czasu to można obejrzeć, pewnie niedługo będzie już w internecie.
Muszę być jutro w szkole o 7:30. Czyli witamy codzienny horror.
+jakby ktoś chciał wiedzieć, co mi akurat chodzi po głowie, to zapraszam na mojego tumblra :)





kurtka BONJOUR BIZOU
sweter IT GIRLS
sukienka RIO
pasek BONJOUR BIZOU
buty ♥ CHRISTIAN LOUBOUTIN


6 comments:

  1. Dość ciekawa stylizacja i ładne połączenie kolorów :) Co do psychofanek to niektóre wręcz przerażająco się czasem zachowują

    ReplyDelete
  2. Ja byłam na This is Us, chociaż u mnie nie było tak "przerażająco". Praktycznie 0 psychofanek. Kulturalnie, tak jak na normalnym seansie. Tylko jedna dziewczyna założyła koszulkę "I ♥ NIALL HORAN" i prócz tego nic.

    ReplyDelete