19 October 2013

i will love you unconditionally

W końcu słucham długo oczekiwanego przeze mnie albumu 'Prism'.
Założyłam sobie instagrama, więc jak chcecie to zapraszam.
A tak BTW, to co się porobiło na tych blogach o stardoll, drama za dramą, czasami naprawdę się cieszę, że już nie jestem tego częścią, zrobiło się niezłe bagno.



spodnie PET A PORTER
koszulka NELLY
buty NELLY
pasek ARCHIVE
czapka NELLY
torebka DIANE VON FURSTENBERG



sweter DENIM&SUPPLY
sweterek IT GIRLS
spódniczka ARCHIVE
czapka MORTAL KISS
skarpetki IT GIRLS
buty DENIM&SUPPLY
kamizelka BONJOUR BIZOU
pasek LANVIN



3 comments:

  1. No, też tego nie ogarniam :o
    Outsiderem się czuje, bo nie wiem o co chodzi z tymi problemami.

    Śliczne stylki C:

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    ReplyDelete
  3. Świetne stylizacje, szczególnie dwójeczka. Ja również opuściłam to "bagno" (co prawda niedawno, ale pomijając to...), a założyłam własny interes, teraz czuję się o wieeele lepiej :)

    ReplyDelete