21 January 2014

I want your whiskey mouth all over my blonde south

Informatyka prześladuje mnie nawet w ferie ;)) Dzisiaj śniło mi się, że mamy na lekcji niezapowiedziany test z tego przedmiotu i jeszcze kilka minut po przebudzeniu zastanawiałem się nerwowo jak rozwiązać jedno z zadań, kiedy uświadomiłem sobie, że przecież mam wolne. Żalson.
Nie zgadniecie co udało mi się znaleźć wczoraj w bazarku za jedyne 107 sm. Szukałem o 2 płaszcza z Pet a Porter dla koleżanki, a udało mi się znaleźć to cudeńko: klik. Nie znam się na DKNY, ale nietrudno było znaleźć w google, że to szalik z pierwszej kolekcji warty 1000-1200 sd. Głupi ma zawsze szczęście :D Jeszcze nie wiem co z nim zrobię, bo nie używam szalików na sd, a jak już to sporadycznie, ale chyba zostawię go sobie na pamiątkę c:


Kurtka- Archive
Top- Saint Laurent Paris
Spódnica- DVF
Kopertówka- Hot Buys Weekly
Obcasy- Chanel
Kapelusz- Bonjour Bizou


12 comments:

  1. Śliczna stylizacja.Mnie prześladuje matematyka:)Nie jesteś sam

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna, człowieku masz ferie nie myśl tyle o szkole.

    ReplyDelete
  3. ŚLICZNA, ALE ŻALSON XDDD
    TAK TŁUKŁO!

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja :*
    Haha, to ja muszę być głupia, znalazłam czapkę z Mortall Kiss za 33 sm :D

    ReplyDelete
  5. Pięknie, ta bluzka jest fajna, prawda? :)
    A szalik sobie zostaw, szkoda byłoby pozbyć się takiej perełki.
    Może kiedyś zrobisz z nim stylkę. Co do snu - to straszne myśleć o szkole w ferie, ale czy nie jest fajną rzeczą, gdy po wstaniu z łóżka myślisz: Mam jeszcze tyle wolnego! :)
    Nam to zawsze poprawia humor.

    ReplyDelete
  6. boże, zajebisty ten szalik XD a stylizacja ładna ;)

    ReplyDelete
  7. Omg, szczęściarz. Ładna stylka, ja też się feriuję, chociaż więcej czasu spędzam chyba na basenie niż w domu :D

    ReplyDelete
  8. Piękna stylizacja, wszystko świetnie dopasowane. :)
    Taki sen to jeszcze nic złego. O wiele gorzej jest, gdy sytuacja jest odwrotna; śnisz, że masz wolne, a gdy się budzisz okazuje się, że trzeba wstać do szkoły.
    Jeżeli chodzi o szalik, to niezły z Ciebie farciarz. :>

    ReplyDelete
  9. Bosko :D hahahahha informatyka, przypomniałeś mi coś... Zgadnij! C:

    ReplyDelete
  10. A mi się udało znaleźć sukienkę DKNY Skyscraper Dress, też z 1 kolekcji i kupiłem ją za 2 sm! :)
    A co do stylizacji to podoba mi się połączenie kurtki z topem.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Mam pomysła. Weź przetrzymaj ten szalik jeszcze u siebie w szafie i później sprzedasz za jeszcze większą kwotę! Albo ten, teraz sprzedaj i będziesz mieć na LE. Ja tam pamiątek nie lubię, bo bezczynnie leżą w szafie, a skoro nie używasz szalików to tym bardziej... sprzedaj! :D

    ReplyDelete