01 February 2014

Collect tears from their weeping

O żalson! Zmienili mi plan lekcji. W środę jedynie osiem godzin, w tym fizyka, historia, matma, w-f (okienko), angielski, niemiecki, chemia, informatyka i potem zaraz dodatkowy angielski, milutko :)) :* ;)
Świetna niespodzianka na koniec ferii, kocham moją szkołę.

Sukienka- Limited Edition
Kolce na rękawach- 2x Fallen Angel
Torebka- Chanel
Obcasy- Cheap Monday
Bransoletki- Killah + Limited Edition
Kołnierzyk- Special Offer
Opaska- Special Offer



8 comments:

  1. Szkoda, że ferie się kończą. Współczuję planu, ja mam najwięcej 7 godzin, tylko raz w tygodniu. XD
    Stylizacja świetna, chociaż ja tej sukienki nie kupiłam, bo pod względem graficznym średnio mi się podoba.

    ReplyDelete
  2. Oj, no to rzeczywiście plan wyszedł tragiczny... A podobno i tak nie lubiłeś śród! Nam mieli zmieniac w szkole, ale jak się potem okazało naszej klasie zamienili tylko wychowanie do życia w rodzinie na biologię. Nie wiemy tylko, jak się przyzwyczaimy do kończenia o 14:20 - po świętach nie było naszej nauczycielki (wychowawczyni) od polskiego i śmigałyśmy w pon., wt., czw. szybciej do domu :D
    Na szczęscie jeszcze tydzień na nartach, choc wracając do domu będziemy zakuwały WOS o Europie...

    Super stylka, sukienka wygląda tutaj cudownie!

    ReplyDelete
  3. Idealnie, nic dodać nic ująć.
    Nie tylko ty masz taki plan lekcji, również tak latam w środy. Ale cóż można zrobić?

    ReplyDelete
  4. Koosior :D

    Zmiana na matury pewnie, co?
    Też mieliśmy, ale korzystniejszą, biedny Adam :c
    Dziwnie, ze macie godzinę wolną.

    ReplyDelete