22 April 2014

My love letters

Ciężki dzień jutro :s Kartkówka z fizyki, test z historii, test z matematyki (chociaż nie mam pewności, pół klasy wierzy, że nasz nauczyciel żartował. Ja też chcę w to wierzyć ;>), jakieś robienie układu słonecznego we Flashu5 na informatyce (po kij mi to, ja się pytam?). A na koniec dodatkowy angielski, muszę zrobić jakiś konkurs wojewódzki. Tym razem już na 100%, bo ostatnim razem mi się nie chciało i udawałem, że zapomniałem z domu wziąć (super patent, grzebiesz nerwowo w plecaku i powtarzasz "ale ja naprawdę to pakowałem, nie mogłem zapomnieć!"). Wspominałem, że jeszcze nie zacząłem nic robić? Moje lenistwo górą...

Blazer- Elle
Top- Rio
Spódnica- Rio
Torebka- Callie's Picks
Pasek- Riviera
Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply
Kapelusz- Bonjour Bizou
Bransoletka (pasek)- Miss Sixty
Okulary- Limited Edition


8 comments: