30 April 2014

Slightly floating

Słyszeliście już najnowszą płytę Trust zatytułowaną "Joyland"? Ja słucham dzisiaj w kółko i jestem zakochany!

Jeśli chodzi o stylizację to połączyłem srebro i złoto, czego bardzo nie lubicie. Myślę jednak, że nie wygląda to źle :)

Kurtka- Velvet Orchid
Spódnica- It Girls
Bluzka- Make Your Mark
Torebka- Subcouture
Obcasy- Hot Buys Summer Retro
Bransoletka- Rio
Pasek- Miss Sixty + Callie's Picks
Kapelusz- Bonjour Bizou


PS. Dzisiaj mija drugi rok od kiedy dodałem pierwszy post na O-rakulum, ależ ten czas leci!

9 comments:

  1. Jest genialnie, tutaj to srebro i złoto aż muszą być razem, by wyglądać tak zniewalająco! :)

    ReplyDelete
  2. Już dwa lata? Woow.
    Stylizacja bardzo ładna

    ReplyDelete
  3. O, w końcu masz włosy w normalnym kolorze, heh! :D Stylizacja mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Nie rozumiem tych, którzy mówią, że połączenie srebra i złota to coś złego. W tej stylizacji wygląda to świetnie! :)

    ReplyDelete
  5. mi się podoba, zresztą takie łączenie teraz jest modne, nie znają się ;)

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie jestem zachwycona takim połączeniem, jednak w tej stylizacji wygląda to dobrze ;)!

    ReplyDelete
  7. Eee tam, zloto i srebro nie wyglada razem tak zle, tu jest np. super.
    Plyty posluchamy, ale ostatnio przechodzimy fascynacje Freddim Mercurym xD

    ReplyDelete