29 June 2014

All I wanna get is a little bit closer

Wiedziałem, że admini nas naciągają jak tylko się da, ale nie spodziewałem się, że tak perfidnie oszukują. Zajrzałem dzisiaj do tej kampanii "Summer heat", bo ostatnio doładowałem sobie konto i chciałem sprawdzić czy uzbierała się tam już jakaś pokaźna sumka na termometrze. Brakowało 18 członkostw ss do kolejnej "nagrody". Z nudów postanowiłem, że odświeżę stronę kilka razy pod rząd i z 18 ss do wykupienia zrobiło się 17 (okej, nic dziwnego), a chwilę potem 27. Odświeżyłem jeszcze kilka razy, żeby sprawdzić czy to nie chwilowy błąd, ale potem odliczało od 27 w dół i przy 15 zrobiło się 21. Także my płacimy i czekamy na nagrody a admini robią nas w balona, miło :))

Bluzka - Rio
Spódnica - Saint Laurent Paris
Torebka - Young Hollywood
Platformy - Rio
Okulary - Limited Edition
Bransoletka (DIY) - Nelly.com + Hot Buys Summer Retro
Kok - Nelly.com


8 comments:

  1. haha, idioci. Dlatego też wiedziałam, że nic nie ładować i chyba już nigdy nie wykupię ss.
    a stylizacja cudowna, głosowałam na Twoją w artykule :)

    ReplyDelete
  2. Zrobią wszystko żeby wyciągnąć kasę od użytkowników.
    Genialna stylizacja! <3

    ReplyDelete
  3. Super stylka, zawsze fajnie dobierasz ubrania :)
    Doll swietnie w tych wlosach!

    Szkoda gadac... Admini przesadzaja.

    ReplyDelete
  4. Też zauważyłem ten "błędzik w tym termometrze" ...
    Stylizacha cudo

    ReplyDelete
  5. Świetna sylwestrowa laluno

    ReplyDelete
  6. Strasznie się wycwanili, tylko kasa się liczy..
    przepiękna stylizacja!

    ReplyDelete
  7. Cóż, coraz gorsze numery robią żeby naciągnąć nas na kasę. To już nie jest ten sam Stardoll co kilka lat temu...

    Stylizacja cudna. :)

    ReplyDelete