10 June 2014

The more I try, the more it gets too complicated

Zaspałem na test z historii w tamten czwartek i miałem go pisać w piątek, ale mój nauczyciel zapomniał i przełożył to na dziś. Znów zapomniał :')))) Piszę jutro, I hope so. Oprócz tego muszę odpowiedzieć z polskiego, bo mam między czwórką a piątką (jedyny w klasie mam szansę na piątkę z polskiego xD) i nareszcie nadejdzie długo wyczekiwany odpoczynek. Ten rok szkolny był strasznie męczący i to nie jest tylko moje zdanie...
Poza tym planuję zakup krótkich spodenek i zastanawiam się nad tymi i tymi, co sądzicie?

Kurtka- Versace
Top- Archive
Spódniczka- Bonjour Bizou
Kopertówka- Rio
Okulary- Limited Edition
Kapelusz- Bonjour Bizou
Obcasy- Chanel


8 comments:

  1. Perfect... in love!

    ReplyDelete
  2. Pierwsze spodnie lepsze.
    Sylizacja świetna

    ReplyDelete
  3. Nauczyciele sa czasem strasznie denerwujacy... Uczniowie musza robic wszystko na czas, a jak nawet najlepszemu zdazy sie jedna wpadka - od razu komentuja. Jak widac ich pamiec tez zawodzi! Walcz o 5, mamy nadzieje, ze sie uda, bo w LO taka ocena to jest cos ;) My dzis piszemy kolejne wypracowanie ('Ja za 40 lat'), aby miec 6... Zobaczymy, jak wyjdzie. Staramy sie tez o 6 z bioli, ale to juz bardziej 'na luzie'. My w tym roku mniej sie nameczylysmy, niz w zeszlym; chyba dlatego, ze nie chorowalysmy az 1 msc. Drugie spodenki ladniejsze, ale pierwsze tez sa fajnie i chyba zaleza od Twojej budowy... Nasi chlopacy z klaay wygladaliby w nich dziwnie :)

    Super stylka!

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja, połączenie kurtki z torebką genialne. <3
    Co do spodenek to chyba pierwsze lepsze, ale drugie też są ok.

    ReplyDelete
  5. Świetna stylka, drugi spodenki lepsze, bo pierwsze są takie swaggerskie,trochę przypominają mi te okropne kopię biebera.

    ReplyDelete
  6. haha, nauczyciele sa super. tez ich uwielbiam.

    stylka cudo.
    co do spodenek - chyba białe, bo klasyczne ;) chociaz te drugie tez sa super.

    ReplyDelete
  7. śliczna!
    Trochę męczący, zgadzam się, ale szybko minął :3
    Spodenki białe, idealne na lato. Czarne osobiście bardziej mi się podobają krojem.

    ReplyDelete
  8. Cudo!
    Całe szczęście ten rok szkolny już się kończy, bo mi niestety 1 LO też minęła strasznie ciężko, ale przynajmniej na oceny nie mam co narzekać.
    A spodenki hmm... białe. :)

    ReplyDelete