15 July 2014

Tell me I'm someone good, so we're not so apart

Jejku, jak mnie tu dawno nie było! Przez cały ten czas nie udało mi się sklecić ani jednej stylizacji, jakiś kryzys twórczy, albo coś w ten deseń. W pewnym momencie uznałem nawet, że to chyba nie dla mnie. Stylizacja poniżej jest pierwszą zrobioną od dwóch tygodni. Musiałem zrobić coś z tą kamizelką (która wcale łatwa do wystylizowania nie jest) i myślę, że efekt jest całkiem ok. Nie wiem kiedy pojawi się następny post, bo nie wiem czy będę mieć jakiekolwiek pomysły. Myślę jednak, że ta stylizacja to była taka bariera, jeśli już udało mi się przebrnąć to teraz będzie tylko lepiej. Mam nadzieję :) 
Minęła już 1/4 wakacji, jak ten czas leci, szkoda gadać... Mimo wszystko te wakacje są zupełnie inne niż wszystkie, częściej spotykam się ze znajomymi, a dwa dni temu zrobiłem generalny porządek w pokoju, który zajął mi nieco ponad... 10 godzin :') Ale jestem bardzo usatysfakcjonowany, wreszcie pozbyłem się wszystkich gratów i mam tyyyle miejsca. No nic, to chyba na tyle jak na razie. Zaraz kładę się spać, bo jest strasznie późno. Napiszcie co myślicie o stylizacji koniecznie :)

Kamizelka - It Girls
Koszula - Givenchy
Szorty - AmyClaire
Kopertówka - Givenchy
Obcasy - Ralph Lauren Denim & Supply

PS.: Co myślicie o kolorze ust? Ostatnio nie mogę wybrać jakiegoś pasującego, a ten bordowy nagle zaczął mi bardzo przeszkadzać i raczej do niego prędko nie wrócę.


9 comments:

  1. Stylizacja bardzo ładna
    Usta pasują do stylizacji, więc jest ok :p

    ReplyDelete
  2. Stylizacja bardzo ładna, podoba mi się :) Usta są według mnie lepsze od poprzednich.

    Nareszcie widzę kogoś, kto nie zapomniał o La Roux po ,,Bulletproof". Piosenka śliczna <3
    Mary__Jane

    ReplyDelete
  3. ładna, sama wiem jak to jest z brakiem weny. usta tez ładne.

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie jest po prostu genialna! ♥

    ReplyDelete
  5. Stylka bardzo dobra, usta tez pasuja doll (:

    My tez nie mamy weny, ale musimy cos dodac na bloga.
    Co do pokoju - zazdroscimy! Mamy taki bajzel w biurkach i szafkach, ze szkoda gadac. W sierpniu malujemy sciany i moze wtedy cos ogarniemy. Byloby dobrze. Wakacje leca stanowczo za szybko, prawie nie ma nas w domu, wiec czas mija jeszcze szybciej... :c

    ReplyDelete
  6. Fantastycznie. <3
    Fakt, wakacje szybko lecą.

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie jedna z najlepszych z Twoich stylizacji!
    Zeszyteres

    ReplyDelete
  8. Świetna! Genialna! Cudowna! Zdecydowanie najlepsza <3

    ReplyDelete