25 August 2015

200


the jet set
limited edition
bonjour bizou
evil panda
limited edition
antidote
killah
nelly

Znowu się spóźniłam! Obiecuję, że to mój ostatni raz.

Tak więc czas na moim blogu dobiegł końca, tą 200 stylizacją żegnam się z Wami! Było mi bardzo miło pisać dla Was wszystkich wciąż tu obecnych, jak i tych którzy już nie odwiedzają bloga Orakulum przez prawie 4 lata. Dziękuję za Wasze komentarze!
Podziękowania należą się również pozostałym autorom bloga - dziękuję za wspólną pracę! Otsukaresama!

Krótka statystyka (czyli co tlen tutaj zrobiła):

  • 206 postów
  • 200 stylizacji
  • 2 konkursy
  • 2 rozwiązania konkursów
  • 7 Haute Couture Inspiration

Stylizacja z największą ilością wyświetleń #175
Stylizacja z największą ilością komentarzy #61: Chris said 'Yellow', I said 'Yellow' too



A tak w ogóle, to tlen skończyła 9 lat :)



FIN
Kasia

3 comments:

  1. niby juz 200, ale wciaz mi malo, twoje stylizacje nigdy sie nie znudza. mam nadzieje ze to koniec tylko na tym blogu
    a stylizacja jak zwykle mi sie podoba, tak samo doll, piekna fryzurka

    ReplyDelete
  2. Co? :v Nie wierzę, że odchodzisz xd Dlaczego wszyscy nagle odchodzą wtf
    Dodałaś sporo stylizacji, które były świetne. Szkoda, że odchodisz, ale z drugiej strony kiedyś musiało to nastąpić c'nie :/
    Stylka genialna, włosy obłędne :v

    ReplyDelete
  3. piękna stylka
    zaniedbałam komentowanie, tym bardziej mi przykro, że o odejściu dowiaduję się dopiero teraz... głupio mi.. a tak na temat - twoje prace były i są genialne, mam nadzieję, że teraz będziesz mogła się, hmm, sfokusować na sobie. miło mi, i wszystkim innych czytelnikom bloga, było czytać twoje posty. więc - dzięki, pa i powodzenia! :)

    ReplyDelete