31 December 2011

00:00

Znowu taka świąteczna stylizacja, zrobiona tym razem na bogato. Dużo złota, a to on kojarzy mi się ze świętowaniem. Niech ten dobry nastrój utrzyma się do końca dzisiejszego dnia i przez następny tydzień.
Macie już plany na sylwester? Ja dostałem kilka zaproszeń i nie wiedziałem, które wybrać. Najbardziej skłaniałem się do pójścia do dwóch przyjaciółek, tak też zrobię. Ale będzie zabawa! Już to widzę, jak my się tam pozabijamy. Jedna z nich, jak zaczyna się śmiać, to się potem dusi. Haha. :3 Ostatnio udziela mi się dobry humor, nie wiem czy to przez ten wolny czas, czy przez co? Mam nadzieję, że i tak zostanie, bo właśnie tak chciałbym rozpocząć nowy rok. A najlepiej byłoby jakbym zaczął śmiać się o 23:59 i skończył o 00:01. Byłby to najlepiej zakończony i rozpoczęty rok! A jak głosi przepowiednia: Jaki sylwester i nowy rok, taki cały następny. Oby się sprawdziło!

Gorset - PPQ
Kurtka - Young Hollywood
Spodnie - Disney
Buty - Fallen Angel
Złote Łańcuch - Archive
Naszyjnik - Chanel
Torba - Fudge
Pierścionek - My design


Monika Brodka - Krzyżówka dnia

4 comments:

  1. Krzyżówka dnia - moja ulubiona piosenka z płyty Brodki. Fajnie, że ją zaśpiewała na sylwestra :)

    Stylizacja mi się bardzo podoba, a zdjęcia to cudeńka.

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja. gorset fajnie wygląda z kurtką, a kurtka - z butami.

    Clevleen97 - też ją lubię! :)

    ReplyDelete
  3. Dziękuję. : D
    Miałem zamiar tylko jeden, aby było złoto i z przepychem.

    ReplyDelete