31 December 2011

Firework Sky

Sylwestrowa noc. A ja siedzę. Z niecierpliwością czekam na fajerwerki. Moje sylwestrowe występy się skończyły, a szkoda. A wy, jaką taktykę obraliście? Sylwestra z polsatem, dwójką? Ja tam skaczę od komputera do telewizora, ciągle zmieniając kanały, jeśli to jakaś piosenka mnie nudzi. No cóż jeszcze tylko 2 godziny i Nowy Rok! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Ja, jak na razie pragnę zapomnieć o całym świecie, rozluźnić się, odpocząć, zadurzyć się w kochanym, ciepłym fotelu i pomarzyć.


Sukienka - Voile Holiday Boutique
Cekinowa bluzka - Voile Holiday Boutique
Różowy top - YSL
Cekinowy Blazer - ELLE
Buty - Archive
Pasek - Gucci
Cekinowa torebka - Gucci
Bransoletka - Lanvin
Pierścionek - My design


Stylizacja bardzo sylwestrowa, taką chciałem stworzyć. Dużo cekinów, a ja je kocham! Różnokolorowe, przeróżne, najróżniejsze, jakie tylko mogą być, a szczególnie te na bluzce przypominały mi fajerwerki. Piękne.

Cajun Dance Party - The firework

1 comment: