29 December 2011

Leszek Żukowski

Przepraszam za małą przerwę, ale nie miałam pomysłu na nowy strój, a czegoś banalnego i brzydkiego na bloga nie mam ochoty wstawiać. Stylizacja archiwalna, ale bardzo ją lubię. Kocham tę kurtkę i shorty. Co do piosenki, to jest moja ulubioną. Usłyszałam ją po raz pierwszy kilka lat temu i ... Zakochałam się w niej i muzyce rockowej, bo od tego zaczęło sie moje rockowe szaleństwo. Słucham jej niezależnie od nastroju, pogody i czynności, którą akurat wykonuję. Miłość na zawsze i tyle.




Żakiet ♥ - Bonjour Bizou / sh
Bluzka - Stardoll
Podkoszulek - Fudge / sh
Stanik z łańcuchem - Rio
Szorty - MKA / sh
Podkolanówki - Evil Panda / sh
Skarpetki - Rio
Buty I - Stylerin / sh
Buty II - Bonjour Bizou / sh
Torba - Fallen Angel / sh
Tatuaże - Evil Panda
Opaska - Beastly
Czapka - Bonjour Bizou / sh



 

3 comments:

  1. dobra stylizacja, tylko ta torba mi się nie podoba. ale za to w stylizacji wygląda całkiem całkiem. marynarka jest świetna...

    ReplyDelete
  2. Torba jest właśnie genialna! : )

    ReplyDelete