30 December 2011

Sonata Księżycowa

Zostały jeszcze niecałe 3 dni wolnego. Nie wiem jak to wytrzymam, bo nie bardzo chce mi sie wracać do szkoły. Z drugiej strony, mam nawet niezłą klasę i nie jest źle. Co do stylizacji: jeste bardzo klasyczna, elegancka. Biała koszula, biała marynarka, luźne, prosty jeansy z wysokim stanem, klasyczne czarne platformy i kopertówka. Taki zestaw i w realu i w wirtualnej gierce nigdy nie wyjdzie z mody. Nie mogłam dodać jakiejś rockowej piosenki, więc... Sonata Księżycowa Ludwiga Van Beethovena.


Powinnam jeszcze pomalować paznokcie na czerwono, ale mi sie szczerze nie chce. Wybaczcie!


Marynarka - Archive
Sweter - Bonjour Bizou
Koszulo-marynarka - Stardoll
Spodnie - Stardoll
Platformy - Fallen Angel
Kopertówka - Bonjour Bizou

Dzisiaj nie mam weny do obrabiania obrazków w gimpie, więc tylko jedna przeróbka. Przepraszam.



1 comment: