30 January 2012

We Found Love

Oj źle, źle się dzieje u mnie w szkole. Zaczynają już mnie denerwować. Żeby nie było, że nie pisaliśmy próbnych egzaminów z Operonu, ponieważ nie doszły do szkoły (nie nasza wina) to teraz musieli wymyślić sobie jakieś inne, których raczej nigdzie nie będzie, ułożone specjalnie dla nas, przez jakiś specjalistów. Umieram.

Kwiecisty gorset|Flower Corset - Archive
Miętowa spódnica|Mint Skirt - Diane Von Furstenberg
Pasiasty pasek|Stripped Belt - Dior
Czarne rajstopy|Black Tights - no name
Czarne podkolanówki|Black Socks - Voile Holiday Boutique
Oliwkowe buty|Olive Creepers - RIO
Bransoleta|Bracelet - Givenchy
Plecakotorebka|Backpack - Bonjour Bizou, RIO
Pierścionek czaszka|Skull Ring - StarDesign Jewelry projekt 19magda96 

 
 Nie mam pojęcia czy widać, ale stylizacja inspirowana look'iem Rihanny z piosenki "We Found Love", a dokładniej jedną ze scen teledysku. Jest to tylko inspiracja, nie dokładne odzwierciedlenie.
Także bardzo proszę o jakiś komentarz. Byłoby miło. ; ) Widać jakieś podobieństwo?

Rihanna - We Found Love
 

17 comments:

  1. wiesz co Ci powiem? z tymi egzaminami to jest jakaś porażka. katują nas, robiąc nam 1710101901 powtórek. mam sprawdziany z biologi co tydzień z materiału 1 i 2 klasy, załamka. *-* a na dodatek taka patologia ze dolali jakieś typiarze do picia zmywacza do paznokci.


    cudna ♥

    jaka-gwiazdka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tam samo, mamy egzaminy środa, czwartek i piątek. I tak: jutro sprawdzian z fizyki, w środę (w dniu egzaminu, tuż po nim) sprawdzian z niemieckiego i historii, a na piątek sprawdzian z lektury, też od razu po egzaminie. Następny tydzień też chyba kilka mam już zaplanowanych, więc jakaś masakra. Nie ma ani jednego tygodnia wolnego! Dobrze, że już od 13 lutego mam ferie. :3

      Delete
  2. Przykra sprawa od tego roku, Wam należy się największe współczucie, bo jesteście pierwszym rocznikiem piszącym nową wersję. I teraz nam, młodszym, będzie tylko gorzej :( Może warto byłoby zostać laureatem z konkursu przedmiotowego i być zwolnionym od pisania egzaminu? :D

    A co do stylizacji, w jakimś stopniu jej styl, do tego ze sceny z teledysku jest zachowany, aczkolwiek nie do końca mi się podoba. Rozumiem, że inspirując się outfitem z teledysku chciałeś zachować jego charakter, jednak połączenie kwiatków z paskami, mimo że gryzące się zestawienia w modzie, wcale nie wychodzą na dobre. Nie wiem też czemu ludzie tak uwielbiacie połączenie zakolanówek z rajstopami, przecież to ani ładne, ani realistyczne. Reszta w miarę okej; plecaczek lubię, choć nie wiem ja czy tak bardzo, aby akceptować go w każdym stroju.

    Przepraszam Was za kolejną z rzędu krytykę, ale to czasem pobudza do działania, choć wiem jak to jest z tego typu blogami. Potrzeba tej motywacji, komentarzy, ale czasem i tak strasznie trudno wziąć się do pracy i coś zdziałać. No nic, życzę powodzenia i będę nadal komentować :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za komentowanie bardzo się cieszymy. ;)
      Połączyłem może kontrastowo pasek i gorset. Ale w pewnym sensie kwiaty, to był znak rozpoznawczy Rihanny, podczas płyty "Loud" i chciałem także dodać jakiś taki akcent. Buty kocham i to bardzo i cieszę się, że tutaj pasowały do tej spódnicy. Plecak także pasował mi jakoś do tej stylizacji. :3

      Delete
  3. Jak dobrze że dopiero zaczynam gimnazjum! :D A z tymi sprawdzianami to kompletna katastrofa. Moja siostra ma około 3 na dzień. Do tego tak jak napisała Tynka są jeszcze klasówki z klasy pierwszej i drugiej, a nauczyciele nie kazali im nawet książek zostawiać i z czego się mają uczyć?
    *
    A co do stylizacji to okej tylko brakuje mi czegoś.. Plecaczek jako torba całkiem fajnie wygląda : > Choć trzeba przyznać że poprzednie Twoje stylizacje były bardziej udane. Tyle ode mnie. Życzę miłego dnia c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję, ja również miłego wieczoru. :3
      O ile dobrze widzę, z dnia na dzień, pod każdym postem jest coraz to więcej komentarzy. Rozkręcamy się. ^^
      Dziękujemy za każdą opinię, komentarz, krytykę. Słuchamy Was, postaramy się być lepsi, bo przecież nie piszemy bloga dla siebie, tylko dla innych, a szczególnie dla tych, co odwiedzają regularnie i tak jak Wy, komentują.
      Ogólnie jeśli chodzi o stylizację, to od jakiegoś czasu trudno mi cokolwiek stworzyć, a najgorzej, żeby jeszcze było to zjadliwe.
      Takie małe pytanie do wszystkich: Macie jakieś sugestie, propozycje dotyczące bloga? Może coś wprowadzić, coś zmienić, jak Wam się podoba wygląd? Może grafika? Piszcie. : >

      Delete
    2. Już dawno miałam pytać, czy nie zamierzasz zmienić wyglądu bloga. Moim zdaniem jest tu bardzo pusto i niezbyt przyjemnie. Nie, żebyś musiał od razu wydawać majątek na nagłówek od wysoko ceniących się grafików - bo tego ten blog nie potrzebuje. Ale miło by było zobaczyć go w jakiejś kolorystyce, przyjemnej do czytania czcionce i jednym systemie wstawiania screenów bez przesadnego kombinowania. Wtedy blog stanie się przyjemniejszy i z pewnością łatwiej będzie się go oglądało. Pomyśl nad tym, żeby nie był on tylko blogiem szafiarskim, potomkiem mentalle, ale czymś nowym, oryginalnym, WYJĄTKOWYM. Życzę powodzenia!

      Delete
    3. Szczerze to zamiłowania do kolorów nie mam. Blog jest cały biały, ponieważ kocham minimalizm. ♥ Co to zamieszczania i obróbki postów, ja i Schizma robimy to podobnie, natomiast Tlen zaznaczyła od samego początku czy może pisać sklepy i ubrania po lewej stronie, a nie na środku. Obrazki najczęściej wszyscy wstawiają na białym tle, bez stardoll'owego wnętrza ze stardoll. Zamiast nagłówka jest napis, lecz nagłówek zastał zamówiony dawno, chyba podczas wakacji, u Wiwerny, ale się na razie nie doczekaliśmy. Pomyślę nad tym jak już będzie gotowy.
      A co wyjątkowego? Bo pomysłów mi brak, jak na razie.

      Delete
    4. A także tło całe jest białe ponieważ dodając zdjęcia stylizacji na białym tle ładnie wyglądają. Postarałem się także ustawić taki wygląd bloga, aby obrazki nie miały ramek. Moim zdaniem wygląda to bardzo nowocześnie.

      Delete
    5. Podoba mi się to, że stylizacje "leżą" bezpośrednio na tle, bo to bardzo przejrzyście wygląda. Ale chciałabym zobaczyć różnicę między tym blogiem a mentalle.

      Delete
    6. Różnica jest w wyglądzie, wprawdzie mentalle też nie ma nagłówka, tylko sam napis, ale my mieliśmy napis pierwsi. A co mogłoby odróżniać od mentalle? :3

      Delete
  4. Przede wszystkim chciałabym tu zobaczyć inną czcionkę i inny układ bloga. Uwielbiam też, jak tekst jest wyjustowany :3

    ReplyDelete
  5. Chyba przede wszystkim Orakulum wyróżnia się minimalizmem, jedynym naszym ozdobnikiem jest napis i forma etykiet. Generalnie myślę, że można by bardziej pokombinować z układem, ale Marcin jest fanem alicepoint i to chyba, głównie jej blog jest jego inspiracją:D Mi samej również odpowiada taki układ bloga - jest bardzo czytelny. No i jak tylko Marcin się namyśli, to zapowie dodanie czegoś, co na pewno urozmaici nasz blog:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekam z niecierpliwością, a w międzyczasie komentuję :) Domyślacie się kim jestem?

      Delete
    2. Nastolatką, zapewne w wieku gimnazjalnym/przedgimnazjalnym:P:D

      Delete
    3. Chodziło mi o mnie, jako użytkowniczkę stardoll :3
      Miło mi, daniellecraig17.

      Delete
    4. Jakimkolwiek zmianom przeciwny nie jestem, takie mogą nastąpić, ale dopiero po uprzednim naradzeniu z redaktorami. Więc? Jeśli macie jakieś propozycje (mowa o Tlen oraz Schizm'ie) napiszcie na moje gjegje. :3

      Delete