21 February 2012

Caramel|Ice Cookies

Na początek chciałem się pochwalić, że wygrałem w konkursie cekinową sukienkę DKNY z pierwszej kolekcji. (DKNY Sequin Tank Dress) KLIK! Cieszę się i to jeszcze jak!
Dziś dzień uważam za udany, po dosyć obfitych zakupach odzieżowych w galerii z przyjaciółką, poszliśmy do kawiarni na lody ciasteczkowe i cappuccino. Nie ma to jak jeść lody w zimę.



Koszula|Shirt - Stardoll
Bluzka|Top - Diane von Furstenberg
Spodnie|Trousers - Bonjour Bizou
Naszyjnik|Necklace - Fudge
Buty|Platforms - Archive
Pasek|Belt - Young Hollywood
Bransoletki|Bracelets - Riviera
Torebka|Clutch - Diane von Furstenberg

Tak jak oczekiwała nasza czytelniczka.. Zmieniłem fryzurę. :3 Jakoś przyzwyczaiłem się już do krótszych włosów, ale może taka zamiana zrobi mi na dobrze?

SafetySuit - These Times

3 comments:

  1. Dziękuję za zmianę :3 Zmiany zawsze są dobre, bo wtedy można nie tylko się dobrze pobawić, ale szukać najlepszych rozwiązań.

    Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Kolorystyka jest świetna! Uwielbiam spodnie 7/8, toteż stylizacja od razu m. No cud, miód i malinki ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. miało być "od razu mnie zauroczyła" :)

      Delete
    2. Ależ Ci dziękuję, jak na razie pozostanę chyba przy tej fryzurze na dłuższy czas.

      Delete