23 February 2012

The Sequin Dress Part 1.

Muszę czytać lekturę, życzcie mi powodzenia.
'I nie było już nikogo' A. Christie - gorąco polecam Wam tę książkę. Bardzo ciekawa, klasyka kryminału, czyta się prawie całą książkę na jeden raz. Nie można się od niej oderwać, tak przynajmniej było w moim przypadku. W całej powieści panuje nutka tajemniczości. Najbardziej podobały mi się kolejne, bardzo skryte i niewyjaśnione morderstwa, przy nich znikające porcelanowe figurki żołnierzyków oraz te fajne, dziecięce rymowanki, które nadają utworowi niecodzienny charakter.

'Raz dziesięciu żołnierzyków [...]
A ten jeden, ten ostatni
Tak się przejął dolą srogą,
Że aż z żalu się powiesił,
I nie było już nikogo.'


Sukienka|Dress - DKNY
Spódnica, jako Top|Skirt as a Top - alice+olivia Tribute
Sweter|Sweater - OTTO
Rajstopy|Tights - Sonia Rykiel Tribute
Buty|High Heels - Tingeling
Torebka|Clutch - Lanvin Tribute

Od razu chciałem zrobić stylizację z tą cudowną, cekinową sukienką. Podejście pierwsze zaliczone, oczekujcie jeszcze drugiego. :3

9 comments:

  1. Dzisiaj muszę Cię pochwalić za nie tylko za stylizację, ale i jej prezentację graficzną. Zdjęcia są wykonane bardzo starannie, w dużych rozmiarach, widać sporo detali. Bardzo pochwalam taką technikę i jestem jak najbardziej za za takim schematem, choć oczywiście często potrzeba urozmaicenia. Stylizacja śliczna - i jak najbardziej pasuje do niej Twoja nowa fryzura. Bardzo podoba mi się kolorystyka stroju. Rzadko zdarza się, iż podobają mi się stylizacje utrzymane w jednej kolorystyce, a szczególnie fioletowej. Uświadomiłeś mi, że kolor ten pięknie prezentuje się nie tylko w rzeczywistości, ale i na Stardoll. Dobór dodatków świetny. Nic tylko chwalić. Ciągle cię chwale i chwalę, pewnie już myślisz, że jakiś lizus ze mnie czy coś - nie, pewnie, że nie. Po prostu widzę, jakie postępy zrobiłeś od pierwszej notki do dzisiejszej i za to należą Ci się szczególne słowa uznania. Twój styl ciągle ewoluuje, co jest bardzo przyjemne dla atmosfery tego bloga. Powodzenia w dalszym tworzeniu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszesz chyba najdłuższe komentarze w historii. Czasem miło jej kogoś posłuchać, co sądzi o moich stylizacjach. Zwłaszcza wtedy, kiedy jesteś tu praktycznie jedyną komentatorką. Blog ma niecałe 100 obserwatorów, przy czym pod postami pojawia się najczęściej Twój komentarz i odpowiedź któregoś z redaktorów.
      Dziś jeszcze postaram dodać się drugą wersję stylizacji z tą jakże piękną sukienką.
      Szczerze? To kocham Cię za te Twoje komentarze. : )

      Delete
  2. się podoba. mega :)
    mam tę kieckę, ale jakoś nigdy nie mogę jej do niczego dopasować.
    a kupiłam ją od koleżanki za 125sd z 3lta temu, farcik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no farcik. :3 Teraz musiałabyś dać ponad tysiąc.
      Ja stworzyłem z nią, aż dwie stylizacje! : )

      Delete
  3. Outfit naprawdę rewelacyjny, a sukienki rzecz jasna zazdroszczę. : >
    Co do kryminałów to oczywiście czytam, a A. Christie w szczególności. Obecnie Śmiertelną Klątwę. (jednym z bohaterów jest słynna Jane Marple) Na mojej półce leży także Dwanaście Prac Herkulesa ale niestety mam do przecztania jeszcze ponad dwieście stron dosyć żmudnej lektury więc Agatha musi poczekać >: A książka I nie było już nikgo jest bardzo wciągająca, ja przeczytałam ją w jeden wieczór (oczywiście skończyłam około drugiej w nocy, przez co zawaliłam sprawdzian z matmy na pierwszej godzinie ale się opłacało c: )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, jeśli zacznie się ją czytać, nie chce się przestać. Bardzo wciągająca. Kryminał, lecz przy mojej wyobraźni, niektóre sceny wyglądały jak wyjęte żywcem z horroru.

      Delete
    2. fajnie by było gdyby takie książki były jako lektury szkole.. Aż chciałoby się chodzić na polski C:

      Delete
    3. Ja właśnie mam to jako lekturę. : )
      Ciekawa zbrodnia jest w niej opisana.

      Delete
  4. To zazdroszczę :D U mnie są same nudy, zero fantastyki, czy książek kryminalnych..

    ReplyDelete