13 February 2012

I'd like to be your Valentine Gift

Zmieniłem wygląd bloga na troszkę bardziej walentynkowy. Niech stanie się miłość! ;)
Oj dobrze, że mam już ferie, zaplanowałem dużo spraw. Kilka razy na łyżwy, kilka razy do kina, spotkania z przyjaciółmi, chodzenie po sklepach, malowanie obrazu i dekorację pokoju. Ah. ♥


Bluzka|Top - Fudge
Marynarka|Jacket - Archive
Pasek|Belt - Pretty N' Love
Spodenki|Shorts - Archive
Buty|Shoes - Pretty N' Love
Podkolanówki|High Socks -Bonjour Bizou
Torebka|Clutch - Limited Edition

Czuję już te walentynki! Miłość unosi się w powietrzu. Przez całe ferie chciałbym nadrobić moje braki w Glee. Chcę chyba obejrzeć trzy sezony.
Stylizacja taka dziewczęca, pasek przypominał mi kokardę od prezentu, stąd też taki tytuł. :3

Rachel Berry (org. Christina Perri) - Jar Of Hearts

4 comments:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba, a wygląd bloga wg mnie jest teraz lepszy niż poprzedni. A mógłbyś zdradzić, jakich czcionek użyłeś w nagłówku? Głównie chodzi mi o tę od napisu "Love" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę bardzo!:
      Napis 'ORAKULUM' - Impact
      Napis 'Love' - LainieDaySH

      Delete
  2. A i pierwszy raz mi się ten pasek spodobał w jakiejkolwiek stylizacji :D

    ReplyDelete