10 February 2012

Zaprzepaszczone Siły Wielkiej Armii Świętych Znaków

Cześć. Ja mam nareszcie upragnione ferie i zastanawiam się co będę porabiać w pierwszym tygodniu. A wy? Skończyliście, czy dopiero zaczynacie ferie? Moje plany to w skrócie: muzyka, rysunek, narty, basen i porządna ilość snu.

Stylizacja mroczna, robiłam ją słuchając tytułowej piosenki, którą absolutnie uwielbiam. Polecam przesłuchać chociażby dla tekstu. Uwielbiam kolor tej bluzy!



Bluza - Fallen Angel
Kołnierzyk - Bonjour Bizou
Spódniczka - YSL Tribute
Rajstopy - Archive
Torba - Fallen Angel For Boys
Beannie - Bonjour Bizou
Opaska - Beastly
Okulary - Bonjour Bizou
Skarpetki - Rio
Buty I - DKNY
Buty II - Fallen Angel








4 comments:

  1. Ja ferie właśnie kończę, jeszcze weekend i znów do szkoły, ale moje plany były podobne tyle że zamiast nart był snowboard i zamiast basenu spotkania z przyjaciółmi.

    Kitka1311

    ReplyDelete
  2. Ja też właśnie zaczęłam ferie. Byłam właśnie wczoraj na basenie, dzisiaj miałam taki "leniwy dzień", a od jutra... spotkania ze znajomymi, może jakiś wypad na lodowisko, do kina, albo na zakupy. Zobaczymy :)

    A skoro zaczęły ci się właśnie ferie, to skąd jesteś? Jest pięć opcji ;-)

    ReplyDelete