24 February 2012

The Sequin Dress Part 2.

Wstawiam to strasznie późno, jedynie wiersz może oddać w pełni mój dzisiejszy nastrój.
"chciałbym", 2011, REVEIRE

Sukienka|Dress - DKNY
Bluzka|Top - Limited Edition
Rajstopy|Tights - Decades
Buty|High Heels - ELLE
Torebka|Bag - Givenchy Tribute
Zegarek|Watch - Evil Panda

 Tak jak obiecałem, moje drugie podejście z tą sukienką.
Zmieniłem także kolor włosów, miał być białosiwy blond, wyszło, jak wyszło, dlatego też rozjaśniłem jeszcze końcówki.
Czasami zdumiewam się, że graficy tworzą dwa zupełnie inne ubrania z różnych sklepów, ale jakże doskonale one się dopasowują w jedną całość.

Białe brwi, lovelovelove ♥

Blue Fundation - Eyes On Fire

12 comments:

  1. "Chciałbym" to taki piękny wiersz Twojego autorstwa, ach ♥ Zgadzam się z faktem, ze ubrania na Stardoll naprawdę potrafią się ze sobą znakomicie łączyć, nie tylko te stworzone od razu do połączenia, ale i te z zupełnie różnych sklepów. Stylizacja bardzo mi się podoba. Te pióra w połączeniu z cekinami wyglądają oszałamiająco, szkoda, że już po karnawale :) Podobają mi się też rajstopy, ni widziałam ich dotąd. Mimo mej antypatii do butów, uważam, że stylizacja to strzał w dziesiątkę, choć ja czuję troszkę, ale tylko troszeńkę, zawodu z powodu doboru torby :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa dotyczące mojego wiersza.

      Delete
  2. Jest fajnie, ale usunęłabym torebkę :3
    (mała uwaga) - mógłbyś usunąć weryfikację obrazkową, to zmobilizowałoby bardziej obserwatorów do komentowania. Zazwyczaj nie chce im się niczego weryfikować :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weryfikować? - tzn. mam to rozumieć, żeby dodawać mniej efektów do zdjęć? Czy jeszcze mniej obrazów?

      Delete
    2. Zapewne chodzi o weryfikację słowną przy dodawaniu komentarza. Jest to dosyć upierdliwe, a my autorzy nawet nie zdajemy sobie sprawy z jej istnienia, bo zwyczajnie ona nam się nie wyświetla.

      Delete
    3. Aha, to wiem o co chodzi. Dzięki. : )
      Wg, jak można ją zlikwidować?

      Delete
    4. Zdaje się, że jest to gdzieś w ustawieniach, musiałbyś tam poszperać. Ewentualnie możesz też pójść na łatwiznę i poszukać takiego hasła w google, myślę, że niejedna osoba miała ten problem :D

      Delete
  3. Naprawiłem. Już nie powinna się pojawiać weryfikacja. : )

    ReplyDelete
  4. Genialne połączenie bluzki z sukienką.

    ReplyDelete
  5. No widzisz, już masz 11 komentarzy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ed1: w okienku wyskakującym również byłoby ok:D

      Delete