16 March 2012

Lśnienie

Z dwojga złego wolałabym być w szkole, niż siedzieć chora w domu i nie móc mówić. Co gorsze, dokładnie za tydzień mam przedstawienie w ramach projektu, gdzie gram i mam nadzieję, że szybko odzyskam głos. Teraz robię sobie dwugodzinny maraton przeglądania blogów szafiarskich, rozpoczynamy od Violet E. 

Co do stylizacji: strasznie podoba mi się ten sweter. Połączenie luźnego swetra, podkoszulek, rurek i glanów jest jednym z moich ulubionych w realu. Musiałam być sobą i dodać tą opaskę na czapkę, wybaczcie.



Sweter - It Girls
Top z kołnierzykiem - Bonjour Bizou
Podkoszulek I - Otto
Podkoszulek II - Bonjour Bizou
Rurki - Rio
Beannie - Bonjour Bizou
Opaska - Darmówki
Torba - Bonjour Bizou
Glany - Fallen Angel





6 comments:

  1. O, pierwsza. Fajna, luźna stylizacja. PS: Też lubię ten sweter!

    ReplyDelete
  2. Tak, genialny sweter! Ty kradniesz mi pomysły, albo czytasz w myślach! Już kilka dni temu też zrobiłem stylizację, w której połączyłem glany i owy sweter. :3

    ReplyDelete
  3. Fajna stylizacja :D Glany <3
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Jestem chyba jedyną osobą, której nie podoba się ten sweter. W odpowiednim połączeniu (np. ze spodniami o wysokim stanie, szczególnie 7/8) wygląda jak nieco wyciągnięty ze spodni, ale kiedy nie ma właściwego połączenia wygląda jak napompowany. Nie do końca też przekonuje mnie ta czapka, zrobiona z beanie i opaski. Martwi mnie ponownie, że powracasz do swojej monotonii stylizacji, tj. glany+ rurki =, sweter... Nie jest to brzydkie, ale przestaje być ciekawe.

    ReplyDelete
  5. już nie wiem co pisać , nie będę pod każdym pisać 'piękne' bo to się należy do większej połowy stylizacji , więc ocenię - 5/5

    ReplyDelete