13 March 2012

Na moście w Avignon.

Dla fanatyków coś nowego - REVEIRE
Czy może ktoś z Was czytał "Cesarza" Ryszarda Kapuścińskiego? Powinienem (czyt. muszę) przeczytać ją na konkurs, ale mówiąc szczerze to po przeczytaniu pierwszych piętnastu stron nie jestem jakość szczególnie zaskoczony i niezbyt chciałbym czytać dalej. Może ktoś z Was wie czy w dalszych częściach książki akcja trochę się rozkręci, albo chociażby będzie ciekawa? Bo jak nie, to (uwaga, uwaga, będzie szpan ingliszem) WHO CARES? Chrzanić to.

Druga sprawa jest następująca. Czy ktoś czyta kryminały Agaty Christie? Po przeczytaniu "I nie było już nikogo" jestem zafascynowany jej prozą. Podobno wszystkie jej powieści detektywistyczno-krymianlne są bardzo ciekawe. Moja polonistka uważa, że warte przeczytania jest także: "Morderstwo w Orient Ezpressie". Poszperałem trochę w domu i znalazłem: "Tajemnicę gwiazdkowego puddingu". Teraz już sam nie wiem, za co się wziąć. A może Wy coś polecicie?

Marynarka|Jacket - It  Girls (co to w ogóle za nazwa?)
Spodenki|Shorts - Archive
Koszulka|McQueen Top - Bonjour Bizou
Pasek|Belt - Bonjour Bizou
Skarpetki|Socks - Killah
Buty|Shoes - RIO
Bransoletki|Bracelets - Folk
Torebka|Clutch - Miss Sixty

Na początku przepraszam za jakość, ale programik na laptopku do skrinowania zostawia taką oto beznadziejną jakość. Główną podstawą stylizacji jest (jakże) piękna marynarka. Dobrałem do niej koszulkę na ramiączka, z czaszką od Alexandra McQueena w odcieniu niebieskiego i różowawego fioletu. Dodatki niezobowiązujące, luźne, wygodne oraz oczywiście delikatny makijaż (bo owego nie mogło zabraknąć).

Neon Hitch - Poisoned With Love

8 comments:

  1. Super kolory! A ta marynarka jest świetna. :D

    ReplyDelete
  2. Polaczenie bluzki z marynarka swietne, zreszta marynarka i klasa sama w sobie, jedna z najlepszych, i doskonale komponuje sie z Twoja delikatna twarza. Natomiast mnie nie przypadlo do gustu polaczenie z tymi szortami i butami.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawe jest także 12 Prac Herkulesa, Śmiertelna Klątwa, Nemezis, Dom Nad Kanałem. Można by tak wymieniać i wymieniać bo każda książka jest napewno warta uwagi i przeczytania. c:

    ReplyDelete
  4. Wg. mnie najgodniejsza plecenia z książek A.Christie jest "Słone mają dobrą pamięć"

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja. Również rozpaczam nad nazwą "it girls". Mistrzowskie połączenie butów i skarpet :)

    ReplyDelete
  6. Jeśli nie wiesz, od jakiej książki zacząć, czytaj od pierwszej przez Agatę napisanej do najnowszej. To fajne, takie obserwowanie toku rozwoju pisarza.

    ReplyDelete
  7. Ja też czytam Christie i polecam cały cykl o Herkulesie Poirot ;) A stylizacja jest świetna ;)

    ReplyDelete
  8. czegoś mi tu brak , niepotrzebne (wg mnie) są te dwie bransoletki , dałabym jedną . fanem tych butów też nie jestem , więc nie podoba mi się to aż tak 'bardzo'.

    ReplyDelete