09 March 2012

Na pół

Siemanko. Cieszę się, że nareszcie mamy weekend i świetną pogodę, niemalże idealną na rowerowe czy łyżworolkowe szaleństwa. Nie mogę się doczekać, kiedy nareszcie odłożę moją czarno-białą, zimową kurtkę do szafy i przerzucę się na ramoneski, trampki i t-shirty, zamiast swetrów i worker shoes. Dodatkowo mam zaciesza z tego powodu, że Zara (nareszcie!) otworzyła polski sklep internetowy. W związku z tym mam parę zakupowych marzeń.

Stylizacja lekka, wiosenna, KOLOROWA (nie do wiary). Lubię połączenie bladego błękitu z brzoskwinią.



Marynarka - It Girls
Kombinezon (w roli bluzki) - Miss Sixty
Podkoszulek - Archive
Boyfriendy - Miss Sixty
Kapelusz - Stardoll For Boys
Pasek - Bonjour Bizou
Kopertówka - Antidote
Tenisówki - Archive




6 comments:

  1. super stylizacja, bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  2. Z kolorami też sobie nieźle radzisz. (-;

    ReplyDelete
  3. Już pochwaliłam Cię w księdze gości, teraz pora na blogu :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja, wreszcie przełamałaś się co do kolorystyki. Marynarka jest świetna, jedna z najlepszych, jakie graficy dotąd stworzyli. Bardzo ładnie wygląda w połączeniu z spodniami boyfriend, a także komponuje się w całość z jaskrawym jumpsuitem w roli bluzki/kamizelki. Brawo, brawo!

    ReplyDelete
  4. Stylizacja cudowna! Świetna kolorystyka. Marynarka+boyfriendy ♥ Tak trzymaj, liczę na jeszcze więcej kolorowych i tak udanych stylizacji.

    ReplyDelete
  5. super super , spuer , super! :D

    ReplyDelete
  6. Romper świetnie tu pasuje. Dałabym tu jakieś pomarańczowe buty.

    ReplyDelete