08 March 2012

Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.

Jak ja się cieszę, że mamy teraz w szkole rekolekcje. Chociaż przez dwie godziny siedzenia w Kościele nie czułem potem moich palców, ale lepsze to niż szkoła i codzienne sprawdziany. Ale ksiądz też nudno prowadził nauki, praktycznie trzy razy mówił w kółko o tym samym. Jutro też do Kościoła, a następnie na 17 droga krzyżowa.


Szorty|Shorts - Limited Edition
Majtki|Pants - Limited Edition
Buty|High Heels - ELLE
Rękawiczka|Glove - Limited Edition
Podkolanówki|High Socks - Evil Panda
Bluzka|Top - Fudge
Bransoletka|Bracelet - Riviera
ale dużo LE O.o

8 comments:

  1. Elementy stylizacji to tak wszystkie jakby z innej bajki, nie bardzo mi się to widzi. Niezbyt podoba mi się połączenie tego typu butów na obcasie z zakolanówkami. Moim zdaniem warto byłoby wybrać - albo tatuaż, albo bransoleta; razem nie prezentują się dobrze. Gdzie makijaż?

    ReplyDelete
  2. Też nie byłem do niej w stu procentach przekonany. Tatuażu nie zdejmuje, no bo jak to przenieść do realnego świata? Tatuażu się nie zdejmuje. A co to makijażu, to jest. Ale bardzo jasny i delikatny.

    ReplyDelete
  3. Co do nauk w kościele, u mnie ksiądz twierdzi że po słuchaniu np. Led Zeppelin trzeba się wyspowiadać bo to podobno grzech.. Kurczę, powinnam chodzic do spowiedzi chyba co dzień bo mam dwie płyty Zeppelinów i słucham na okrągło : >

    ReplyDelete
  4. Jakie szczęście, że nie każdy pochodzi z kościółkowej rodziny, nie każdy wierzy w Boga i nie każdy musi siedzieć w rekolekcje w zimnym kościele i słuchać wywodów księży, to szczęście mam ja i w rekolekcje odpocznę pełną parą!

    ReplyDelete
  5. Mi się podoba, jednak zmieniłabym buty. Rekolekcje, jak to rekolekcje- zawsze nudne ;>

    ReplyDelete
  6. te spodenki kojarzą mi się z pampersami, OK

    ReplyDelete
  7. Najładniejsze są te spodnie, za to buty tu są okropne. i nie podobają mi się te podkolanówki . za całość wg mnie 3/5

    ReplyDelete
  8. @Heneda - witaj w klubie. :)

    Co do stylizacji to sama nie wiem...

    ReplyDelete