20 April 2012

Funny Little Frog

 Hat - Killah♥
Sunglassess - Bonjour Bizou
Jacket - Bonjour Bizou
Dress - Limited Edition
Dress - Antidote♥
Skirt - Antidote
Heels - Elle♥
Sandals - Rio♥

Miałam zrobić Haute Couture Inspiration, ale zabrakło mi pomysłu (a może raczej odpowiednich ciuchów?), zrobiłam tylko makijaża. No ale to za mało;) Żal było zmywać więc zakryłam go okularami (trochę nieudolnie, ale to nie moja wina). Sama stylizacja powstawała ok 5min, a pierwsze co założyłam był kapelusz, który mnie po prostu urzekł;) Moje wywody na temat stylizacji kończę, bo w sumie są mało interesujące.
Trzymajcie kciuki co bym znalazła pikne, czarne, geometryczne spodnie z Tingelinga;)

6 comments:

  1. Nie podoba mi się, poprostu nie w moim guście stylizacja, ale ogólem wszystko ładnie współgra.
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  2. A mi się podoba i to szalenie!

    ReplyDelete
  3. Widziałam ją już w Twoim apartamencie i się pół godziny jarałam :D Szkoda, że make-up'u nie pokazałaś - jest cuudny! :3

    ReplyDelete
  4. Oddawaj mi tą kurtkę! I to już! ;)

    Schizma

    ReplyDelete
  5. @Redaktórzy- jakieś wieści dotyczące castingu na redaktora? :d

    ReplyDelete
  6. @Anonimowy - po powrocie Marcina wszyscy się dowiemy:) Czyli po egzaminach gimnazjalnych.

    ReplyDelete