16 April 2012

When the sun comes down.


Bluzka|Top - It Girls
Spodnie|Trousers - Archive
Kurtka|Jacket - Philosophy
Buty|Creepers - RIO
Torba|Bag - gift
Bransoletki|Bracelets - Diane von Furstenberg
Naszyjnik|Necklace - Fudge

Przykro mi to pisać, ale chciałem się z Wami pożegnać. Za tydzień już egzaminy, muszę powtórzyć sobie całe trzy lata gimnazjum. Nie martwcie się, powrócę już 26. kwietnia. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie. Testy są dla mnie bardzo ważne. Muszę je jak najlepiej napisać, aby dostać się do dobrego liceum, a bez powtórek się nie da. Na Stardoll będę wchodził systematycznie, prawie codziennie, lecz tylko na chwilę. Nie oczekujcie żadnej stylizacji ode mnie. Obiecuję Wam, że 26. możecie spodziewać się pewnej niespodzianki. : )

Do zobaczenia, Marcin.

11 comments:

  1. Świetne spodnie!
    Życzę Ci powodzenia. c;

    ReplyDelete
  2. +Kiedy wyniki konkursu na redaktora, bo nie jest to nigdzie napisane...

    ReplyDelete
  3. Szymon > Nie dziękuję. : )
    A uważam, że ogłoszenie wyników na redaktora nastąpi po moim powrocie, nie wcześniej.

    ReplyDelete
  4. te spodnie są boskie :> powodzenia na testach

    ReplyDelete
  5. Nieziemsko. Strasznie mi się podoba.

    Trzymam kciuki (:

    ReplyDelete
  6. Powodzenia, ja w tym roku dopiero próbne, ale i tak się boję, a co pomyśleć ty, jako trzecioklasista.

    Stylizacja boska, bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  7. Jaka piękna stylizacja na pożegnanie <3 Też piszę egzaminy za tydzień. Powodzenia :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  8. Nie dziękuję wszystkim : )
    Izus > Tobie również powodzenia!

    ReplyDelete
  9. Powodzenia Marcin! Będę trzymać mocno kciuki. Stylizacja jest niesamowita. Świetne kolory :3

    ReplyDelete
  10. Też mam testy :C
    Powtórzenie czas zacząć...

    A stylizacja, jak zwykle, jest super ;)

    ReplyDelete